Wifi schuifknop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 2 weken heb ik een IPhone 4s. In het begin herkende m'n iPhone m'n thuis netwerk niet. Maar nu kan ik bij Instellingen, de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi schuifknop
Sinds 2 weken heb ik een IPhone 4s.
In het begin herkende m'n iPhone m'n thuis netwerk niet. Maar nu kan ik bij Instellingen, de schuifknop van Wi-Fi niet meer verschuiven. Deze staat automatisch uit. Herkent iemand dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een harde rest. Sleep en homeknop tegelijk indrukken en vasthouden totdat het apple icoon verschijnt
|
|||
|
|||
Nee dit heb ik meerdere malen uitgevoerd.
Tot op heden geen resultaat helaas |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met schuifknop geluid | Leine | iPhone algemeen | 1 | 01-08-11 14:04 |
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist | joruarez | Wi-Fi | 5 | 09-06-11 08:08 |
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt | chrissiegers | Wi-Fi | 0 | 21-03-10 22:05 |
schuifknop voor aannemen is pistool geworden | rvreeman | Archief | 6 | 11-02-10 12:36 |
Opnemen zonder schuifknop. | Jassie | iPhone algemeen | 13 | 05-04-08 17:06 |
|
|