configuratie Iphone 3G S zoek iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zelf een iphone 4S en mijn zoon heeft een iphone 3G s deze heb ik geconfigureerd voor zoek iphone. Hier thuis gedaan en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
configuratie Iphone 3G S zoek iphone
Ik heb zelf een iphone 4S en mijn zoon heeft een iphone 3G s deze heb ik geconfigureerd voor zoek iphone. Hier thuis gedaan en hij ziet beide iphones. (ik denk wel via Wi-Fi) Nu ging mijn zoon vanmorgen naar school en toen hem ik via icloud na 30 minuten zijn locatie opgevraagd. Nu ziet hij die van mij wel maar die van mijn zoon niet. (gaat dus op dat moment niet via Wi-Fi). Wat kan er fout zijn? via internet localiseert hij hem niet dus is mijn conclusie. Heeft iemand dit werkend? of kan iemand stapsgewijs de instel stappen naar mij mailen.
P.S op internet heeft men het over instellen van een Mobile.me account. ik vind de uitleg daarvan onduidelijk. als ik de stappen op deze site ‘Zoek mijn iPhone’ via omweg ook op iPhone 3G(S) | iCreate Magazine volg, loop ik vast bij stap 4. bedoeld men hier een e-mail account? 'Zoek mijn iPhone' via omweg ook op iPhone 3G(S) Maar thuis via Wi-Fi ziet hij de 3G s wel.dus zou ik zeggen alles staat goed. Wie wil mij helpen mijn dank is groot. M.Janssen Laatst gewijzigd door Math55; 04-02-13 om 12:24. Reden: taal fout |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@mobile.me accounts bestaan al een tijdje niet meer dat zijn nu @icloud.com accounts geworden. Het artikel dat jij citeert is al redelijk belegen |
|
||||
|
||||
http://manuals.info.apple.com/nl_NL/...andleiding.pdf
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier net de Wi-Fi even uitgezet. Via icloud vindt hij de Iphone 4S die hier ligt niet. Toen data aangezet en binnen no time had hij hem gevonden. Maar,
Nu vindt hij de 3G s van mijn zoon niet. Nu kan ik hier niet zien of de data uit staat op de 3G s zal dat vanavond eens controleren. b.v.d |
|
||||
|
||||
Zonder wi-fi en zonder data is je iPhone niet verbonden met het internet. Dan kun je het inderdaad niet vinden.
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je bedoeld of Wi-Fi of via data. of moet hij zowel Wi-Fi als data verbinding hebben/
Math55 |
|
||||
|
||||
Nee dat klopt, je hebt er 1 nodig. Je had echter beide uitstaan vandaar de 'en'. Je hebt een internetverbinding nodig, of dit nou via wi-fi is of via data doet er niet toe
|
|
|||
|
|||
Hij heeft je gewoon lekker door Mister Spy
|
|||
|
|||
opgelost
Nu werkt het data stond uit.
allen bedankt MJ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4/ contacten&foto's kwijt nog iOS5 configuratie | jpoleunis | Muziek, foto & video | 3 | 31-01-12 11:20 |
Mac OS X: Iphone configuratie programma | pevo58 | Desktop-applicaties | 0 | 17-02-11 12:27 |
Iphone 4 kan geen configuratie profielen openen. | rickygroeneveld | iPhone algemeen | 3 | 31-08-10 17:25 |
Windows: Configuratie iTunes | RoW^ | iTunes | 2 | 23-10-08 00:00 |
Mail configuratie | ds210 | iPhone algemeen | 2 | 06-04-08 23:41 |
|
|