iOS 6.1.2 tevreden?

iOS 6.1.2 tevreden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 Ik ben Belg en ben klant bij Base. en ik moet dat iedere keer doen Ik ben Belg en ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 2 March 2013, 10:16
» iPhone SE 128GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.213
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 Bekijk bericht
Ik ben Belg en ben klant bij Base.

en ik moet dat iedere keer doen
Ik ben Belg en ben klant bij Mobistar (en T-Mobile NL en D) en moet dat dus nooit doen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 2 March 2013, 10:18
antoon100's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 December 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Stuur een bericht via Skype™ naar antoon100
Standaard

In dat geval zal het dus aan mijn provider liggen, wat in mijn geval 'Base' is.
  #23  
Oud 2 March 2013, 10:19
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 5 January 2011
Berichten: 1.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antoon100 Bekijk bericht
Als je netwerkinstellingen niet instelt kan je gewoon niet gebruik maken van mobiel internet, gewoon om de reden dat het niet ingesteld is.
Dat is het enige ding dat je ook hoeft te doen na elke iOS update.
Hoe het komt dat je dit iedere keer opnieuw moet doen na een update weet ik ook niet hoor!
Het opnieuw instellen van de netwerkinstellingen (mobiel internet en MMS) is wellicht afhakelijk van de SIM-kaart of provider.
Bij proximus Belgie moet je dit telkens opnieuw instellen na een IOS update
Bij Telenet Belgie lijken deze vast te staan op de sim.
Ik krijg van proximus wel telkens een sms na een paar uur om de netwerkinstellingen opnieuw in te stellen telkens ik een ios update doe.
Wellicht zien ze dat ik op dat moment geen verbruik heb

Het kan zijn dat sommige providers dit misschien direct naar het toestel kunnen zenden.
  #24  
Oud 2 March 2013, 10:19
antoon100's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 December 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Stuur een bericht via Skype™ naar antoon100
Standaard

iOS 6.1.2 Geslaagd of niet?

Code:
percent over: 64%
gebruik: 2uur 6min
standby: 1dag 21u
Wel stonden er ongeveer 8 apps open die ik niet gesloten had.(onder andere: autocad,mail, tel, instellingen)

MAAR zeker GEEN navigatie toestanden.(die sluit ik altijd!)

Nu heb ik ze net wel gesloten eens zien hoelang het NOG MAG duren.

Mooie resultaten of moet de batterij beter kunnen?

Laatst gewijzigd door antoon100; 2 March 2013 om 10:43.
  #25  
Oud 4 March 2013, 13:47
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 4 March 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik ondervind na update van 6.1.2. problemen met mijn levensduur van mijn batterij.. na 2 a 3 uur helemaal leeg.batterij vervangen en nog steeds de zelfde problemen..
Voor de update nergens last van gehad.
Harde reset gedaan en restore.
ik blijf dit probleem houden.
kan iemand helpen?

Laatst gewijzigd door EdjeV; 4 March 2013 om 14:29.
  #26  
Oud 4 March 2013, 15:58
» iPhone SE 128GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.213
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EdjeV Bekijk bericht
ik blijf dit probleem houden.
kan iemand helpen?
Misschien moet je eens gaan kijken in één of meerdere van die tientallen "batterijprobleemtopics" die al op het forum lopen
  #27  
Oud 4 March 2013, 17:37
antoon100's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 December 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Stuur een bericht via Skype™ naar antoon100
Standaard

Dat kan volgens mij alleen maar een software probleem/fout/instelling/... meer zijn als je al geprobeerd hebt de batterij te vervangen.

Dat het een hardware probleem is kan volgens mij al uitgesloten worden aangezien je de batterij al hebt proberen te vervangen.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 tevreden-poll mike77 iPhone algemeen 90 4 September 2010 11:11
Wie is er tevreden met t-mobile? stony667 T-Mobile 25 17 June 2009 22:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.