Oproepenlijst probleem ?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Ik heb sinds kort het probleem dat mn ooproepenlijst niet meer op chronologische volgorde meer staat en zoek me suf om dit weer wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oproepenlijst probleem ??
Hi
Ik heb sinds kort het probleem dat mn ooproepenlijst niet meer op chronologische volgorde meer staat en zoek me suf om dit weer wel op juiste volgorde te krijgen.... Iemand die me kan vertellen hoe ik dit doe Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. | mrgabi | iPhone algemeen | 3 | 05-12-12 11:02 |
Volledige oproepenlijst weergeven | Guan | iPhone algemeen | 2 | 10-04-12 19:33 |
tijdstip oproepenlijst eerder dan vandaag | lange76 | Archief | 3 | 08-01-10 20:17 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|