Vervangt de Genius Bar defecte iPhone 5 onderdelen / krijg je een refurbished iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraag voor mensen die recent met een problematische iPhone 5 naar de Apple Store in A'dam zijn geweest: Vervangt de Genius Bar defecte iPhone 5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vervangt de Genius Bar defecte iPhone 5 onderdelen / krijg je een refurbished iPhone?
Vraag voor mensen die recent met een problematische iPhone 5 naar de Apple Store in A'dam zijn geweest:
Vervangt de Genius Bar defecte iPhone 5 onderdelen (tijdens je afspraak) of krijg je een refurbished toestel? (Mijn accu "Gebruik" status geeft veel te hoog gebruik aan en de accu zelf loopt soms absurd snel leeg)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je krijgt een refurbished toestel
|
|
|||
|
|||
Ik ben vorige week ook geweest, maar verwacht niet veel.
Mijn accu is getest en goed bevonden, moest maar de meeste dingen uitzetten, als locatievoorziening, bluetooth, enz. en iphone 5 gaat minder lang mee als de 4, maar mocht hij niet officieel zeggen. Maar van de week apple care aan de lijn en met 28 minuten bellen 10% batterij weg, dat is normaal..... En die jongen daarvgaf aan dat ze tegenwoordig batterijen vervangen, ipv nieuw toestel. Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zonder afspraak naar genius bar? | michelblom | iPhone algemeen | 2 | 08-03-13 15:18 |
Apple Store Amsterdam - Genius Bar | YSsin | iPhone algemeen | 13 | 17-02-13 22:36 |
Afspraak gemaakt bij genius bar ... | fiestaboyke | iPhone algemeen | 1 | 18-04-12 09:24 |
Afspraak maken met Genius Bar? | Tjade3 | iPhone algemeen | 14 | 05-03-12 19:09 |
|
|