//

iPhone5 - Camera: stof in toestel? (2x)

iPhone5 - Camera: stof in toestel? (2x) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) All, Begin febr. 2013 had ik plots 2 vlekjes op alle beelden van de camera van mijn (witte) iPhone5. Zie eerste attachment. Vermoeden van stof ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-03-13, 14:22
crepo crepo is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard iPhone5 - Camera: stof in toestel? (2x)

All,

Begin febr. 2013 had ik plots 2 vlekjes op alle beelden van de camera van mijn (witte) iPhone5. Zie eerste attachment.

Vermoeden van stof zoals hier ook te lezen was, bij ander forumlid. Mobistar (in Be) ruilde dit toestel om binnen de anderhalve week, door een nieuw toestel.

Echter, wat blijkt nu, opnieuw heb ik hetzelfde voor. Zie 2de attachment. Het is nog maar 1 "vlokje".

Geen idee vanwaar dit komt. Ik verzorg mijn materiaal perfect, case in gebruik, bureau werk, enz..

Er zit dus niet veel anders op, dan opnieuw naar Mobistar te stappen. en weer bijna 2 weken zonder toestel te zitten.

Mijn vertrouwen in de iPhone5 is in ieder geval ernstig geschaad. )-:

Nog iemand met zelfde camera ervaring?

thx,
P
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg iphone5-1.jpg‎ (32,2 KB, 76x gelezen)
Bestandstype: jpg iphone5-2.jpg‎ (14,6 KB, 74x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-03-13, 15:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crepo Bekijk bericht
Mijn vertrouwen in de iPhone5 is in ieder geval ernstig geschaad. )-:

Nog iemand met zelfde camera ervaring?
Die ervaring heb ik (wij) niet met twee iPhone 5. Als het stofje in de lens zit moet dat dan niet altijd op dezelfde plaats zitten. Zeker in zo'n piepklein objectief als dat van een iPhone. Dit zijn drie (3) verschillende "stofjes" op drie verschillende plaatsen.

Op de ene foto zijn er twee stofjes, op de andere maar één
  #3  
Oud 04-03-13, 15:59
crepo crepo is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Die ervaring heb ik (wij) niet met twee iPhone 5. Als het stofje in de lens zit moet dat dan niet altijd op dezelfde plaats zitten. Zeker in zo'n piepklein objectief als dat van een iPhone. Dit zijn drie (3) verschillende "stofjes" op drie verschillende plaatsen.
Me misschien wat ongelukkig uitgedrukt. Foto 1 is van toestel 1, en toen waren er 2 "vlekjes". Welk er op hetzelfde moment plots waren. En zich niet verplaatsten. Uiterlijk niks aan te zien. Inzoomen (of video) kreeg je groter te zien.

Foto 2 is van nieuw omgeruild toestel 2. Daar is er maar 1 vlekje te zien.

Toestel 2 is nu opnieuw binnen. En afwachten. Vermoeden van Mobistar was losgekomen lijmrest(en) of intern stofje.

p.
  #4  
Oud 06-03-13, 16:29
roellies roellies is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard

Ik heb precies hetzelfde!

IPhone 5.

Opgestuurd voor garantie.

Garantie afgewezen omdat er een kras op zijkant behuizing zit en dus geclaimd wordt dat deze valschade heeft.

Ze hebben moeite nog niet eens genomen om te kijken wat probleem is.

T-mobile service is om te huilen!
  #5  
Oud 06-03-13, 16:51
Guest-20180129142242
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

D'r zat een flinke deuk in de mijne, hij is zonder te kijken gewoon omgeruild in A'dam.
  #6  
Oud 06-03-13, 21:40
roellies roellies is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard

Jammer dat de service van T-mobile zo slecht is! Ik heb op diverse fora gekeken en zie eigenlijk alleen maar klachten over T-mobile over de afhandeling van garantie. Blijkbaar schepen ze iedereen af met zogenaamde valschade.
Ik moest trouwens meer dan 370 euro betalen om het te laten maken. Ze zijn echt gek geworden daar. Moet ook nog 37 euro onderzoekskosten betalen anders zou ik afstand doen van mijn toestel.
Helaas heb ik de tijd niet om even naar Amsterdam te gaan.

Koop je een dik abbo met iPhone 5 32gb krijg je dit. Voor mij iig laatste keer dat ik iets bij t-mobile doe.

Jammer dat ik nu een hele juridische weg moet gaan bewandelen om het toch gemaakt te krijgen.
  #7  
Oud 15-03-13, 00:48
crepo crepo is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

10 dagen verder, en vandaag opnieuw een nieuw toestel in omruiling gekregen.

Aan de ene kant tevreden dat dit perfect geregeld is binnen garantie, aan de andere kant het heeft me weinig vertrouwen naar de toekomst.

Ik hoop nu dat het 3de toestel, het goede was, en ik verder verlost ben van problemen.

p
Reageren

Labels
iphone5, mobistar, stof



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie heeft ook soms deze storing in de camera van iPhone5? schnhvn iPhone algemeen 10 30-01-13 17:30
Stof in scherm Prima iPhone algemeen 3 08-09-10 19:24
stof achter glas blablaman iPhone algemeen 2 15-08-10 12:18
Reservekopie van ene toestel naar andere toestel? deaapdaar iPhone algemeen 3 23-04-10 19:06
Stof op 3GS yingie iPhone algemeen 8 11-08-09 19:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:22.