iPhone 5 scherm valt uit, iPhone staat nog wel aan. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Wij hebben sinds een maand een iPhone 5. Het scherm van de iPhone valt uit, het toestel staat nog wel aan en je kunt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 scherm valt uit, iPhone staat nog wel aan.
Beste,
Wij hebben sinds een maand een iPhone 5. Het scherm van de iPhone valt uit, het toestel staat nog wel aan en je kunt het nog horen tikken etc. Software is up-to-date, het gebeurd niet in een specifiek geval en met een beetje klikken etc.. krijg je het scherm na een paar minuten weer terug. Wat is de oorzak van dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou hem gewoon om ruilen voor een nieuwe, in de store in A'dam krijg je zo een nieuwe mee.
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem, scherm valt weg en de telefoon is gewoon aan.
Na een paar minuten komt het scherm weer terug. Het gebeurd het vaakst als ik de telefoon oplaad. Als ik dan de telefoon gebruik komt er een soort matrix effect en is mijn scherm zwart. Toch maar een dagje Amsterdam van maken dan... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. | kevinzbg | iPhone algemeen | 12 | 15-11-14 21:23 |
Iphone 3GS valt uit scherm nog licht zichtbaar | Jordylwd | iPhone algemeen | 1 | 08-01-12 20:57 |
geluid staat uit, maar de berichten hoor je nog wel? | BrenStef | iPad algemeen | 1 | 06-12-11 16:06 |
Scherm valt spontaan uit Iphone 4. Telefoon zelf blijft aan | R03l4nd | iPhone algemeen | 2 | 03-10-11 21:21 |
Iphone zwart scherm, staat wel aan? | Edder | iPhone algemeen | 2 | 27-04-10 18:25 |
|
|