Fingerprint discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jeremy14 zoo inmddels gelukt gewoon vervangen inderdaad, alleen wie kan me nu de originele slider sturen?? als ik ooit terug ga ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Das die niet van mij, maar een die ik gebruik en wa aangepast heb lol
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik vindt dit zo vaag ik kan mijn achtegrodn niet meer veranderen die Please identify van jou Imario kan ik niet meer veranderen en hij staaat opeens niet meer tussen wallpapers terwijl als ik in winscp in de map wallpapers ga hij er wel tussen staat,
croiman mischien dat jij weet in welke .plist dat staat die regel zodat ik weer een normale achtegrond krijg?? |
|
||||
|
||||
dan moet je een png genaamd ongeveer na LockscreenWallpaper ofzoiets wissen uit je iphone, is hier al vermeld geweest.
|
|
||||
|
||||
maar waar staat die LockScreenWallpaper dan?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
en die gewoon verwijderen of??
|
|
||||
|
||||
inderdaad. En dan kun je trug je wallpaper kiezen, goed he???
|
|
||||
|
||||
idd, alleen nu ik dat gedaan heb is er geen verbinding meer tussen itunes en iphone
Maargoed dat zoek ik wel even op in de forums |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone fingerprint recognition | djseven | iPhone algemeen | 25 | 06-12-09 01:08 |
|
|