Fingerprint discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jeremy14 Hierbij de screenshot van lockscreen Zeg zelf maar waarom ziet die wallpaper er ook zo raar tot lelijk uit? eerste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
waarom ziet die wallpaper er ook zo raar tot lelijk uit?
eerste keer dat ik het geprobeerd had, toen had ik het in customize gezet. probeer es met customize dan, en je wallpaper gewoon in je photo app zetten
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Photo heb ik ook gewoon bij wallpapers staan, alleen wel als JPG afbeelding eerst converteren naar .png mischien>??? en hoe zet ik die slider in customize dan?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
welke customize gebruik je? |
|
||||
|
||||
2.0 IRC 1.3
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
en dan moet je Customize het maar neit doen... heeft 0755 rechten... nog een oplossing??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
bij mij werkt het op alle manieren, heb de slider zojuist in /System/Library/Frameworks/TelephonyUI.framework gezet en de wallpaper staat tussen de foto's en die heb ik als wallpaper gezet, werkt gewoon. anders hier noges, en zorgen dat de slider bottombarknobgray heet |
|
||||
|
||||
K denk dat het hier wel duidelijke oplossingen gegeven zijn geworden.......................
Sommige zaken zijn twee maal en meer vernoemd. Je kunt ook pagina's trug gaan.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
bij mij werkt die ja, gedownload van mmi. Al trug eraf gehaald, vond de oude toch leuker. Moest wel sommige zaken handmatig trug zetten doordat ze nie verwijderd werden.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je echter het miniatuurtje eerst aanklikt/opent en dát dan opslaat, is het een keurig 320x480 bestandje en dus prima te gebruiken op je iPhone.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Inmiddels customize werkend ga het morgen even proberen om die slider er geod uitziend in te krijgge
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik de fingerprint weer weg?? Heb de uninstall van Acces Denied al uitgevoerd maar deze blijft erin staan...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja met die duim.. dacht dat deze in de acces denied van BMT9x source zat...
Enig idee hoe ik hem kan herstellen naar de orginele schuif? |
|
||||
|
||||
Citaat:
hij heet: bottombarknobgray.png |
|
||||
|
||||
zoo inmddels gelukt gewoon vervangen inderdaad, alleen wie kan me nu de originele slider sturen?? als ik ooit terug ga na normaal weetja:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone fingerprint recognition | djseven | iPhone algemeen | 25 | 06-12-09 01:08 |
|
|