//

Na vervangen scherm niet altijd een verbinding

Na vervangen scherm niet altijd een verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb voor een vriendin haar scherm van een iphone 4 vervangen. Alles ging prima, maar het gekke is dat ze thuis geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-03-13, 22:51
olaf79 olaf79 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 4
Standaard Na vervangen scherm niet altijd een verbinding

Hallo allemaal,

Ik heb voor een vriendin haar scherm van een iphone 4 vervangen. Alles ging prima, maar het gekke is dat ze thuis geen verbinding heeft. Komt ze bij mij terug en daar is de verbinding weer. Ze heeft inmiddels een nieuwe simkaart gehaald maar dat mocht niks baten.

Wie kan mij helpen??

Groetjes

Olaf
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-13, 00:40
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Optie om te gaan samenwonen
  #3  
Oud 01-04-13, 11:40
olaf79 olaf79 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 4
Standaard

Denk niet dat haar vriend dat een goed plan vind. Suzuki
  #4  
Oud 01-04-13, 11:48
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Ha oke !

Aan de speaker zit de gsm antenne, hier horen 4 pinnetjes aan te zitten die tegen het frame aandrukken , zitten deze er nog allemaal aan ?
  #5  
Oud 21-01-14, 21:21
Jeandb Jeandb is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 Bekijk bericht
Ha oke !

Aan de speaker zit de gsm antenne, hier horen 4 pinnetjes aan te zitten die tegen het frame aandrukken , zitten deze er nog allemaal aan ?
post is al wat ouder maar wellicht is het probleem nog niet verholpen? Welke verbinding doet het niet, GSM of Wi-Fi? De GSM antenne zit inderdaad aan de speaker, die moet je heel voorzichtig op de connector drukken en inderdaad de 4 contactjes van de speaker netjes er tussen friemelen). De Wi-Fi antenne is het zwarte afdekplaatje, die kost iets van 2 euro (simpel te vervangen).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Horizontale strepen in LCD, scherm vervangen helpt niet TheCrow iPhone algemeen 5 29-09-13 22:43
ipad 2 ontgrendelen werkt niet meer na scherm vervangen kimielco iPad algemeen 3 31-12-12 18:41
automatisch oppakken van verbinding met bluetooth en Wi-Fi werkt niet altijd pebopar iPhone algemeen 0 25-11-11 10:54
Scherm registreert aanraking maar start app niet altijd Kaysar iPhone Apps 8 28-02-08 17:48
Slide to unlock scherm doet het niet altijd Kevzz Unlock [archief] 6 08-02-08 23:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:37.