email met bijlage discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een email met bijlage krijg...bv een foto,waar kan ik deze opslaan en later als achtergrond gebruiken b.v ??? Ik zie de foto wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
email met bijlage
Als ik een email met bijlage krijg...bv een foto,waar kan ik deze opslaan en later als achtergrond gebruiken b.v ???
Ik zie de foto wel in de email staan maar weet niet hoe ik deze kan of moet opslaan.....en waar wordt de foto opgeslagen dan. Wie kan me verder helpen ??!! GR.Leon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan komt er normaal een menu tevoorschijn. Dan je opslaan kiezen. Of opslaan in firmrol of dergelijke. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Om deze foto als achtergrond te gebruiken ga naar Instellingen-->Helderheid en Achtergrond-->Achtergrond, kies nu je filmrol waar je foto geplaatst is. Succes Edit:TechFreak was iets sneller dan ik ;-), maar komt op hetzelfde neer.
|
|||
|
|||
Bedankt voor deze hulp.............toppieeeeeeeeeee
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bijlage toevoegen aan mail met bijlage | Hans Nuenen | iPad algemeen | 6 | 31-08-15 17:16 |
Email bijlage, vanuit de icloud. | Lodewijks | iCloud | 1 | 20-05-12 09:25 |
bijlage van email opslaan | robenmargo | iPhone algemeen | 1 | 23-01-12 00:03 |
Bijlage in email naar pc? | honshu | Desktop-applicaties | 0 | 23-12-10 22:33 |
geen email met bijlage versturen op alleen 3g verbinding | lotusdiver | Odido (T-Mobile) | 0 | 09-09-10 14:26 |
|
|