Welke Rsim? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op ebay een iPhone 4 16 GB gekocht (baseband 04.12.05 en ios 6.1.2), maar deze is gelocked op T Mobile UK. Een factory ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke Rsim?
Ik heb op ebay een iPhone 4 16 GB gekocht (baseband 04.12.05 en ios 6.1.2), maar deze is gelocked op T Mobile UK.
Een factory unlock is op dit moment niet mogelijk, daarom zou ik graag een rsim aanschaffen. Ik weet alleen niet dewelke ik moet kopen. Iemand die hier ervaring mee heeft en weet dewelke ik moet kopen? Ik ga waarschijnlijk binnenkort ook overschakelen naar een andere provider. Vormt dit een probleem met de rsim, of kan ik van provider wisselen zoveel ik wil achteraf? Alvast bedankt voor jullie hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
jouw oplossing werkt niet op de iphone 4 met die baseband.
|
|
|||
|
|||
Is er een andere oplossing?
|
|
|||
|
|||
voor de tmobile uk nog steeds niet
|
|
|||
|
|||
Pff:-(. Mobilephoneunlockers.com kunnen het... Alleen weet ik niet of ik het kan vertrouwen
|
|
||||
|
||||
Factory unlock zal wel nooit mogelijk worden omdat het toestel naar alle waarschijnlijkheid in de UK als verloren of gestolen te boek staat.
Had je van te voren kunnen weten als je een iPhone koopt die gelocked is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voor welke apps heb ik betaald en welke niet? | tadeus | iPhone algemeen | 1 | 17-09-12 17:51 |
iPhone: welke jailbreak manier en welke bootrom heb ik | dreeg | Jailbreak | 0 | 27-07-10 13:17 |
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? | ArB | Unlock [archief] | 322 | 07-12-08 22:01 |
|
|