Contact volledig verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Al dagen probeer ik een contactpersoon volledig te verwijderen . Maar als ik de letters van deze contactpersoon typ in het bovenste balkje van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contact volledig verwijderen
Beste,
Al dagen probeer ik een contactpersoon volledig te verwijderen. Maar als ik de letters van deze contactpersoon typ in het bovenste balkje van een bericht, dan verschijnt deze persoon met het nummer. In de applicatie contacten staat de persoon wel niet meer, maar toch wil ik dit allemaal weg hebben. Ik heb deze persoon verwijderd op mijn iphone, ik heb alle contacten es verwijderd en met een back-up er weer opgezet via icloud(waar ze ook niet instaat), ik heb mijn iphone volledig gereset, ... Ik ben geen inspiratie meer hoe ik dit zou kunnen oplossen. Hopelijk weten jullie hier raad mee. Mvg Thomas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je telefoon al eens uit en weer aangezet?
|
|||
|
|||
Ja maar dit werkt ook niet neen.
|
|
|||
|
|||
Kan het zijn dat die contactpersoon nog in een groep contacten staat, terwijl deze groep niet aangevinkt is?
|
|
||||
|
||||
Wanneer je een nieuw mailtje maak en de eerste letters van de naam typ komt de suggestie in beeld als je dan het blauwe pijltje acher de naam klik kun je kiezen voor verwijderen uit recent.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik gok voorzichtig dat je met dat programmaatje niet alleen overbodige temp. files wist maar ook de files waarin bv de voortgang van spelletjes, instellingen van apps etc. in is opgeslagen. Denk dat je daarmee meer ellende voor jezelf aanricht dan oplossingen vindt...
|
|
|||
|
|||
Ik gok zelfs dat dit progje op een iDevice zonder jailbreak helemaal niets doet en al helemaal niet met de Contacten SQLite3 database De data van apps staat in de Sandbox van de app en daar kan dat progje niet aan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand nog een oplossing ? |
|
|||
|
|||
Backup maken met itunes
iPhone volledig wissen backup terug plaatsen. ps wel veel werk als er veel apps op je toestel staan pfff |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat kan ook niet werken want je zet een toestand, met alles er op en er aan, terug zoals die was voor de backup.
Probeer eens om de Spotlight cache leeg te maken: Settings -> General -> Spotlight Search. Zet daar alles uit en voer dan een harde reset uit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je een mail wilt sturen en de eerste letters van de "verwijderde" persoon intikt, staat die er nog bij. Rechts ervan zie je een blauw pijltje. Klik die aan en er staat "verwijder uit recent". Dit doen en deze komt niet meer voor bij suggesties.
|
|
|||
|
|||
Voor mailadressen werkt dit maar niet voor contacten (telefoonnummer)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App data volledig verwijderen?! | Flock | iPhone algemeen | 4 | 31-08-12 19:33 |
Windows: contact personen verwijderen | paramedic | iTunes | 0 | 25-01-11 12:00 |
contact personen verwijderen | sampix | iPhone algemeen | 2 | 31-07-09 18:44 |
|
|