Garantie na waterschade discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Na een hele domme actie (ik had wat biertjes teveel op) ben ik in de sloot gefietst. Nadat ik uit het water ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Garantie na waterschade
Beste mensen,
Na een hele domme actie (ik had wat biertjes teveel op) ben ik in de sloot gefietst. Nadat ik uit het water ben geklommen deed mijn iPhone 5 (16 GB) het nog. Ik had hem achteraf gelijk uit moeten zetten De ochtend erop bleef het apple-logo echter constant in beeld komen en vervolgens kreeg ik een blauw scherm en viel hij uit. Ik heb hem inmiddels 2 dagen in de rijst liggen en woensdag wordt hij opgehaald voor onderzoek. De vochtindicator brandt echter niet en de iPhone is ook niet helemaal doordrenkt geweest in water. Is dit een goed teken? Betekent dit dat ik nog kans heb op garantie? Hoe groot is de kans dat de iPhone uberhaupt gemaakt kan worden? Wanneer ik overigens mijn iphone aansluit aan de oplader, zie ik voortdurend het apple-logootje aansppringen en vervolgens weer uitdoven. Een enkele keer heb ik het lockscreen gezien. Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Water schade hoe gering ook valt nooit onder garantie.
En dat lampje is geen lampje maar een indicator doe rood kleurt na contact met vocht. |
|
|||
|
|||
Ja maar deze indicator kleurt dus niet rood
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) | jerpsx | iPhone algemeen | 22 | 23-07-13 15:18 |
Waterschade, problemen en garantie | psp2000sam | iPhone algemeen | 10 | 13-03-13 19:46 |
Garantie via provider verloopt na garantie via Apple Store? | adamba | iPhone algemeen | 4 | 24-04-12 12:07 |
Iphone garantie-uitbreiding bij val of waterschade | Crazyguy | iPhone algemeen | 1 | 24-10-10 22:40 |
|
|