iphone herstellen / update ios discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik volg (na een paar weken) de update van de nieuwe IOS. Ik heb nu alles opnieuw geïnstalleerd en wat blijkt > er zitten veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone herstellen / update ios
Ik volg (na een paar weken) de update van de nieuwe IOS.
Ik heb nu alles opnieuw geïnstalleerd en wat blijkt > er zitten veel meer functies in de iphone dan voorheen. Dus alleen updaten geeft niet alles in de nieuwe versie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat is nu eigenlijk precies je vraag/mededeling?
|
|||
|
|||
Ik loop te stoeien met de agenda's.
Er staan er nu plotseling 10 verschillende in. Hoe weet je nu wat met wat synchroniseerd. Ik heb nu : Alle(van mijn pc) agenda agenda googlemail: alle (googlemail) van de gmail account verjaardagen contacten outlook: Alle(outlook) agenda nederlandse feestdagen verjaardagskalender andere: verjaardagen Als je er vervolgens een verwijderd (zal wel de verkeerde zijn,ik denk opruimen) dan zijn al je afspraken pleitte, en terugzetten ??? gaat niet. Of wel?? |
|
|||
|
|||
als je de agenda's die je niet gebruikt uitschakelt blijven ze staan op je online account, maar worden ze niet weergegeven, mss een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Online account?? Hoe kom ik daar in ?
|
|
||||
|
||||
Met online account bedoelt 0ll1 de agenda's op de servers van Google en Outlook. Dus als je ze uitschakelt op je iPhone, dan zijn ze verborgen van je apparaat en niet verwijderd van de server.
Heb je overigens nog een iPhone 3G met de nieuwste iOS-versie of heb je een nieuwere iPhone met iOS 5/6? Zelf gebruik ik liever gewoon 1 (of meerdere) overzichtelijke agenda('s), namelijk die van/in iCloud. www.icloud.com |
|
|||
|
|||
Ik heb de iPhone gegevens aangepast.
Ik heb de 4s met de laatste firmware. Mijn email accounts werken allemaal. Maar indien je de agenda van de iPhone hebt verwijderd, hoe kun je ze dan weer terugzetten? |
|
||||
|
||||
Instellingen > E-mail, contacten, agenda's > bla@gmail.com
Instellingen > E-mail, contacten, agenda's > bla@outlook.com Hier kun je agenda's uitschakelen. Dan worden ze niet gedownload naar je iPhone. Als je ze weer wel op je iPhone wilt, kun je het ook daar weer inschakelen. |
|
|||
|
|||
Hééé. Dat is een goeie. Die had ik nog niet gezien. Bedankt. Ik ben een stuk verder.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone herstellen zonder update | Thoms | Jailbreak | 4 | 23-03-13 21:16 |
Herstellen van JB op IOS 5.1.1 naar orginele IOS 6.0.1 niet mogelijk itunes eror (-1) | mauricebaur | iPhone algemeen | 11 | 23-12-12 22:52 |
update naar iOS 4.1 -> iphone moeten herstellen / pincode | iJST | iPhone algemeen | 1 | 09-09-10 18:08 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
|
|