iPhone 4 nog geen jaar batterij kapot ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @timosha in een andere post zij je als de spanning teveel onder de 3700 mV zit dat deze dan naar de filistijnen is ... nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@timosha
in een andere post zij je als de spanning teveel onder de 3700 mV zit dat deze dan naar de filistijnen is ... nu de mijne is bij een lege lege batterij 3544 mV kan dit er nog mee door of is deze ook dood ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Die accu is aan het overlijden
|
|
|||
|
|||
ok ga het nog enkele weken goed proberen te doen batterij onder 5% laten komen en dan hele nacht opladen als ik dan nog van die drops heb en mijn battery health daalt nog dan laat ik hem repareren .
Alleen bestaat hier de kans als hij nog meer als 80 % health heeft beschouwd apple hem als goed ookal is hij maar 8 maand oud dus boodschap is eigenlijk batterij zo hard mogelijk laten afzien dan ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zou hem gewoon opsturen voor reparatie, of als je in Amsterdam woont, even langsgaan naar de store. Zij wisselen hem zo voor je om. Zet een reparatie op. Dit gaat als volgt; https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do 1) Voer uw serienummer in 2) Service aanvragen 3) Probleem beschrijven aan de hand van de keuzes in het linkerkolom De iPhone wordt doordeweeks de volgende dag opgehaald, en de reparatietijd duurt 3 dagen. 1ste dag wordt deze opgehaald, 2de dag ontvangst Apple centrum Breda/verzenden van vervangend toestel en de 3de dag heb jij een gereviseerde toestel binnen. Als u dit allemaal te moeilijk vind, bel Apple dan gewoon op. Succes
|
|||
|
|||
Citaat:
Enig idee waar je het beste een nieuwe originele accu kan aanschaffen voor een iPhone4 32GB? Kan hem zelf wel vervangen, zit nu ook al een andere achterkant op en de tutorials die ik gelezen heb, zien er easy uit. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb daarstraks een reparatie aangevraagd het duurt blijkbaar toch net allemaal ietsje langer als RWK aangeeft
1) vandaag reparatie aangevraagd 2) woensdag , donderdag komt ups hem halen 3) vanaf dan is het tussen de 5- 10 werkdagen wachten tegen dat ik hem terug heb dus met wat pech heb ik hem pas 13/06/2013 terug ongerepareerd dan nog wel . Als apple constateerd dat de batterij normaal functioneert tijdens de testen doen ze er niets aan weet iemand wat deze testen inhoud ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
eventueel een linkje moest ik niet weten wat doen kan ik wat lezen
maar denk je dat de kans bestaat dat ze nix vinden en hem gewoon zonder iets te doen terug sturen ? of gebeurt dit meestal niet bij apple ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
gisteren hebben ze mijn iphone komen halen , vandaag rond 12u was deze aangekomen volgens ups tracking .
nu op de website van apple staat er Reparatie voltooid en retournering als volgende stap . Wat houd die Reparatie voltooid ? kunnen ze die zo snel hebben getest en de batterij vervangen hebben ? volgens de apple support duurde deze testen tussen de 6 - 12 uur dus ? Kan ik ervanuit gaan dat de batterij vervangen is of een gerefurbished toestel krijg ? mvg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat is dit nu weer voor een systeem ?
lijkt me logisch dat ze er even een mail van kunnen sturen wat er gebeurd is met mijn toestel en krijg ik dan terug een tracking nummer van ups voor het retourneren of niet ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb soms last van de zenuwen of zoiets? Wees blij dat het zo snel opgelost met "dat systeem". |
|
|||
|
|||
neen maar moest er niets aan gebeurd zijn sta ik hier mooi .
Dan hadden ze mij op zen minst even kunnen laten weten kijk er is niets gebeurd voor bedrag x kan u wel de batterij vervangen . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga nu een paar Duvels drinken, relax en wacht af tot morgen |
|
|||
|
|||
denk jij dat dat ding hier morgen al terug zal zijn ?
denk dat vrijdag of maandag realistischer is ? en krijg ik een ups tracking nummer of is het gewoon wachten ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat Apple/UPS tracking nummer kwam dinsdag avond laat per e-mail. |
|
|||
|
|||
mooi en nogmaals dank voor je snelle antwoorden
zal iets laten weten als ik hem terug heb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
batterij percentage kapot | NicolasVC | iPhone algemeen | 3 | 05-02-13 13:52 |
ipad batterij kapot | ergoboy | iPad algemeen | 0 | 03-12-12 21:41 |
nog een jaar wachten op nieuw abbonement. | bert 65 | Odido (T-Mobile) | 2 | 21-07-08 00:01 |
|
|