//

iPhone 4 nog geen jaar batterij kapot ?

iPhone 4 nog geen jaar batterij kapot ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kevin1511 dus eig mag ik totaal niet voort gaan op iBackupBot ? Eigenlijk niet want dat progje geeft een BatteryCurrentCapacity van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 15-06-13, 22:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin1511 Bekijk bericht
dus eig mag ik totaal niet voort gaan op iBackupBot ?
Eigenlijk niet want dat progje geeft een BatteryCurrentCapacity van 92 mAh. Als dat waar zou zijn dan heeft de iPhone al lang een noodstop gemaakt en staat het ding uit.

BatteryLoggerPlus kan je in Cydia kopen als het toestel een jailbreak heeft. Spaar je de moeite van een tethered jailbreak op iOS 6.1.3 en ga nu genieten van die iPhone 4 zonder nog nachtenlang wakker te liggen van de accu. Laat het geen obsessie worden want dat is niet gezond.

Ik ga het hier bij laten. Succes verder.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 15-07-13, 09:22
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Kan iemand mij vertellen waar ik een goede iPhone 4 batterij kan kopen? Pm mag ook. Ik lees op internet allerlei verhalen over problemen over batterijen die te koop zijn via Ebay. Ze zijn meestal heel erg goedkoop. En bij mij gaat al snel de gedachte van "goedkoop duurkoop". Mijn iPhone 4 is inmiddels 2,5 oud en heeft 571 cycles gedraaid.
  #63  
Oud 15-07-13, 09:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yash100 Bekijk bericht
Kan iemand mij vertellen waar ik een goede iPhone 4 batterij kan kopen?
http://repair.iphoneclub.nl/index/p/...-accu-iphone-4
  #64  
Oud 28-08-13, 19:22
blubber13 blubber13 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 77
Standaard

hahahaha mn accu is ook niet wat het moet zijn denk ik. Paar dagen terug had ik mijn gsm helemaal opgeladen, ik was slapen en de volgende dag was ik de hele dag er niet op geweest en toen had de batterij 97%. De dag erna nog altijd niet opgeweest had hem toen 77% en de volgende dag was hij s'avonds 0% van maar 10min erop te zitten... en paar weken later dan zit ik intensief gebruik te doen en is het maar 3% af... is dit echt normaal, heb mijn gsm 2 jaar.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 augustus 2013 om 18:26 ----------

Ok ik begrijp dat een accu ook verbruik als je die niet gebruikt, maar laat ons zeggen 10% per dag ofzo maar toch geen eerste keer 3% de volgende dag 20% en de volgende dag daarna 77% procent???? Meestal is het bij mij als hem tegoei wil functioneren en dies 100% procent, dat wanneer ik een spelletje doe 10% af gaat maar als ik op fb bent vb een uur 20% procent is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
batterij percentage kapot NicolasVC iPhone algemeen 3 05-02-13 13:52
ipad batterij kapot ergoboy iPad algemeen 0 03-12-12 21:41
nog een jaar wachten op nieuw abbonement. bert 65 Odido (T-Mobile) 2 21-07-08 00:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.