berichten van Iphone over zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik een bericht dat ik ontvang op mijn iphone opslaan op de laptop of anders? groet Duske...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
berichten van Iphone over zetten
Hoe kan ik een bericht dat ik ontvang op mijn iphone opslaan op de laptop of anders?
groet Duske |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iets meer uitleg.? van welke app komt het bericht?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
DiskAid the iPhone, iPad & iPod File & Music Transfer for PC & Mac |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, je was niet duidelijk Een "bericht" kan van alles zijn: een SMS, een iMessage, een bericht van Whatsapp, enz... enz... Misschien bedoel je met een bericht zelfs een e-mail. De vraag van Werner was dus terecht.
Als je een printer hebt die AirPrint ondersteund kan je uit de meeste apps "berichten" afdrukken. Succes verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij sommige apps kan je het bericht gewoon als email zenden naar je laptop dan heb je al die voorgestelde programma's niet nodig. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 mei 2013 om 12:39 ---------- Bij een gewone SMS of iMessage bericht do je het volgende: Lees het bericht en klik rechts boven op 'wijzig' Duidt aan welk(e) bericht(ten) en klik op 'stuur door' en geef het emailadres in (dat op je laptop te ontvangen is) |
|
|||
|
|||
Het is een SMS en als ik doe wat jij zegt komt alleen weer op mijn iphone Ook al druk ik mijn email adres in natuurlijk doe ik iets fout maar wat??
|
|
|||
|
|||
Komt het weer als SMS/iMessage op je iPhone of als email ??
|
|
|||
|
|||
komt weer op mijn tel als sms/imessage
duske |
|
|||
|
|||
Stuur het bericht NIET naar de emailadressen die je kan zien in instellingen > berichten > sturen en ontvangen > .....maar een ander. Hopelijk heb je een ander
Edit Bovenstaand werkt enkel met jailbreak Hou je vinger een paar seconden op de tekst(bericht) Kies kopiëren en plak dit in de app notities Via www.icloud.com op je laptop kan je de notities bekijken en printen Laatst gewijzigd door Werner1963; 22-05-13 om 17:05. |
|
||||
|
||||
Als je op doorsturen klikt wordt de tekst simpelweg gekopieerd en in het sms-tekstvakje geplaatst. Dat kun je vervolgens kopiëren en dan via de Mail applicatie of een andere email app naar je eigen mail-adres sturen.
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 krijgt vreemde berichten van een persoon | neorejz | iPhone algemeen | 10 | 24-04-13 22:12 |
Fotos van Pc op Iphone zetten | WildThing | iPhone algemeen | 3 | 29-07-12 01:54 |
SMS berichten van simkaart naar iPhone | Frankdj | iPhone algemeen | 9 | 07-01-09 02:54 |
terug zetten van Iphone | emmelotj | iTunes | 2 | 07-01-09 00:59 |
|
|