Gegevens overzetten onmogelijk, Iphone lijkt leeg op PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik mijn Iphone met het bijgeleverde stekkertje aansluit op mijn laptop lijkt mijn Iphone leeg. Mijn laptop geeft aan dat er geen nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gegevens overzetten onmogelijk, Iphone lijkt leeg op PC
Hallo,
Als ik mijn Iphone met het bijgeleverde stekkertje aansluit op mijn laptop lijkt mijn Iphone leeg. Mijn laptop geeft aan dat er geen nieuwe foto's zijn aangetroffen. Ook als ik via verkenner de bestanden op mijn Ihone probeer te openen, zijn de mapjes leeg. En dit terwijl er 338 foto's en video's op mijn Iphone staan.... Ik heb wel fotostream aanstaan, waardoor de foto's gelukkig naar mijn Ipad gaan, maar de filmpjes lijk ik nu niet te kunnen overzetten. Heeft iemand enig idee hoe ik de filmpjes alsnog kan overzetten? Alvast bedankt voor de reacties! Groetjes! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een raar geval als die iPhone ooit al eens werd gesynchroniseerd met iTunes
Probeer het eens met de Photosync app op iPhone en PC: Home - www.photosync-app.com Als er echt plaatjes in de filmrol staan dan vindt Photosync die ook. En als Fotosteam aanstaat en je hebt Fotostream geactiveerd op de PC dan staan de plaatjes daar natuurlijk ook. |
|
|||
|
|||
Dank voor je snelle reactie! Het klopt dat mijn Iphone ooit eens is gesynchroniseerd met Itunes op een andere computer.
Echter mijn eigen laptop heef geen Itunes. Ik kon namelijk alle foto's en videos gewoon overzetten op mijn laptop tot een paar weken geleden. Toen gaf die ineens de melding dat er geen nieuwe afbeeldingen werden gevonden. Ik ben een leek op het gebied van Iphone en Ipad, maar als ik het goed begrijp moet ik een app downloaden en via die app kan ik de videos' dan overzetten? |
|
|||
|
|||
Citaat:
De Photosync apps installeer je op de PC (alleen Windows en OS X) en op de iPhone. |
|
|||
|
|||
Dat is toch vreemd. Het is een laptop van mijn werk. Mijn collega's hebben exact dezelfde en die kunnen wel alles overzeten......
Maar ik zal die app eens proberen.... |
|
|||
|
|||
Als dat een laptop met Windows XP/Vista/7/8 is dan moet Windows die iPhone herkennen als een camera. Is dat niet het geval dan is iets mis met de Plug-and-Play USB-drivers.
Je kan ook eens een harde reset uitvoeren op die iPhone, eventueel helpt dat ook. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup terugzetten lijkt onmogelijk! | HotelCalifornia | iPhone algemeen | 1 | 03-02-12 22:15 |
Jailbreak iphone 1G lijkt onmogelijk | applesnaple | Jailbreak | 15 | 21-01-12 22:18 |
gegevens iphone overzetten op andere computer | abgooijert | iPhone algemeen | 0 | 15-11-11 11:45 |
gegevens overzetten naar iPhone 4 | skaljee | iPhone algemeen | 3 | 26-07-11 21:52 |
gegevens overzetten naar iPhone 4 | MarcH | iTunes | 2 | 30-07-10 18:37 |
|
|