iOS7 installeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of het voor een simpele iphone/ipad gebruiker als ik mogelijk is om iOS7 alsnog te installeren? IK vind het er mega vet uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS7 installeren
Weet iemand of het voor een simpele iphone/ipad gebruiker als ik mogelijk is om iOS7 alsnog te installeren?
IK vind het er mega vet uit zien en zou het graag proberen maar heb zeker een developers account nodig? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja die had ik gezien. Alleen vorige jaren was er naar mijn weten een mogelijkheid om het wel te installeren.
is dat nu niet het geval? |
|
||||
|
||||
Hallo,
Wij vinden discussie over beta-firmware prima, maar om problemen met Apple te voorkomen zijn dit soort verzoeken niet toegestaan (evenals het delen van beta-firmware bestanden of links) Er zijn voldoende plekken waar deze discussie wordt gevoerd, daarom op dit topic een slotje. Met vriendelijke groet, Het iCulture forum moderatieteam
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOs7 beschikbaarheid | wouter0573 | iPhone algemeen | 1 | 10-06-13 23:30 |
os 4.0.1 installeren | kin | iPhone algemeen | 5 | 18-08-10 12:31 |
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren | elvis4ever | iTunes | 2 | 19-07-10 23:38 |
iphone onstabiel na veel installeren en de-installeren? | scanniexxl | iPhone algemeen | 3 | 01-11-09 17:54 |
installeren | bicabo | Archief | 6 | 29-06-09 21:52 |
|
|