gemaakte filmpjes met Iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag van optredens zelf filmpjes gemaakt met mijn iphone 5. nu heb ik ze op me laptop gezet maar kan ze niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gemaakte filmpjes met Iphone 5
Hallo,
Ik heb vandaag van optredens zelf filmpjes gemaakt met mijn iphone 5. nu heb ik ze op me laptop gezet maar kan ze niet afspelen, met welk programma liefst gratis kan ik ze converteren zodat ik ze op me laptop kan bekijken? ik wacht graag op antwoorden van jullie hopelijk kunnen jullie me helpen. vriendelijke groet Ylanka |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Welk programma heb je op je pc staan om ze af te spelen? |
|
|||
|
|||
Geen dus nog daarom vraag ik met welke ik het beste kan afspelen, want met windows media player doet die dat niet.
heb sinds een half jaar pas deze iphone en nu pas filmpjes gemaakt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
WinX Free MOV to WMV Converter - Free Converting MOV to WMV |
|
|||
|
|||
Raar want ik gebruik niets anders als Windows mediaspeler.
Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden om je verder te helpen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
bij mij werkt dat niet omdat het mov bestanden zijn die filmpjes en kan ze niet afspelen in mediaplayer, en heb wel iTunes laatste versie er op zonder de quicktime player. maar ben nu me 2de filmpje aan het converteren met dat programma wat je me gaf eerste filmpje pakt die niet probeer dadelijk nog een keertje. |
|
|||
|
|||
vlc media player en is gratis, vind ik beter dan dienen windows media player.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kun je me instappen even uitleggen AUB? |
|
|||
|
|||
Syncen met itunes ..
|
|||
|
|||
Voor Windows MediaPlayer gaat ge waarschijnlijk een codec pack moeten downloaden en dan gaat die dat wel kunnen afspelen.
Maar voor de gemakkelijkheid kan je beter VLC player downloaden en installeren zoals apotheosis al zei. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ja dat ga ik ook doen de VLC player downloaden en instaleren, maar nu had ik 1 filmpje al omgezet maar nu staat die liggend en geen geluid hoe kan dat? als ik het afspeel. |
|
|||
|
|||
Installeer dit maar eens,dan kan je de filmpjes wel bekijken in Windows MediaPlayer (na instaleren even PC opnieuw opstarten)
Free-Codecs.com : Download K-Lite Codec Pack 9.9.5 FULL, K-Lite Codec Pack 9.9.5 STANDARD, K-Lite Codec Pack 9.9.5 BASIC |
|
|||
|
|||
Maar als k met otunes syncen,waar kan k het vinden? Want k zie het niet staan in mijn videobestanden of foto app.
|
|
|||
|
|||
Ik heb met de mov converter 1 filmpje kunnen converteren maar het beeld staat nu liggend en krijg gen geluid met kijken.
hoe kan ik dat oplossen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Auto Import van alle gemaakte foto's en filmpjes | fredstappers | Muziek, foto & video | 0 | 06-05-12 19:44 |
Hoe krijg ik met iPhone gemaakte video's via iTunes naar Ipad?? | iAi | iTunes | 0 | 18-01-12 17:32 |
je met camera iphone opgenomen filmpjes op internet zien | mobwoman | iPhone Apps | 1 | 03-10-09 11:28 |
Foto: gemaakte foto's met Iphone op pc zetten | peterkraaijeveld | Muziek, foto & video | 8 | 21-04-09 19:08 |
|
|