Nieuwe iPhone komt bekrast uit doos discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik neem de unboxing op met de camera.. Kan ik bewijzen hoe hij uit de doos komt. Veel plezier met de nieuwe!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik neem de unboxing op met de camera.. Kan ik bewijzen hoe hij uit de doos komt.
Veel plezier met de nieuwe! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
... vrouw
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juni 2013 om 00:52 ---------- Citaat:
|
|
||||
|
||||
Da's uw goed recht! Jammer van die 2u maar u hebt een nieuwe!
Succes met uw iPhone!
|
|||
|
|||
Misschien kan de TS even vermelden over welke winkel het gaat? (Welke gemeente) Dan blijven we daar zeker weg.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hihi merci! Ligt niet echt in mijn aard om zo 'opstandig' te doen, maar tegenwoordig kan je niets meer kopen zonder je in het zak gezet te voelen en was het een beetje beu.
Het gaat om de Telenet-winkel in de winkelstraat in Nieuwpoort. |
|
||||
|
||||
Ik zou alsnog de contract ontbinden alleen al voor het gedoe!
FF pesten die lui |
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd ! Mooi dat het gelukt is, maar eigenlijk zou het zo niet moeten gaan. Erg klant-onvriendelijk.
|
|
|||
|
|||
Haha, dat ontbinden gaat dus helemaal niet, tenzij ik de restwaarde van de telefoon aan hen betaal :s Maar zou idd wel een mooie natrap zijn!
|
|
||||
|
||||
Schitterend verhaal en ga er maar gewoon van genieten. Kijk uit voor krassen
Mijn ervaring is dat als ik ergens blij mee ben, ik het snel een keer laat vallen of beschadig ;( Laatst gewijzigd door Macbookto; 22-06-13 om 03:21. |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd!
|
|
|||
|
|||
De aanhouder wint 👍👍
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 komt bekrast nieuw uit doos?? | Gewoon.Tim | iPhone algemeen | 39 | 23-09-12 21:39 |
iPhone 4: Wanneer komt de nieuwe ultrasnow uit? | ifone5 | Unlock | 20 | 14-01-12 16:10 |
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit | Cdrazar | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 23:47 |
Iphone 4 UK kapot uit doos (wat nu??) | ndendaas | iPhone algemeen | 7 | 01-09-10 04:36 |
Iphone uit de doos, aan en dan ... IEEEKK | justroll | iPhone algemeen | 2 | 09-05-08 18:11 |
|
|