Bluetooth van iphone 5 maakt geen verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal dagen heb ik een nieuwe iphone 5. Helaas maakt het geen verbinding via bluetooth met mijn Samsung tablet. Ik heb ook geprobeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth van iphone 5 maakt geen verbinding
Sinds een aantal dagen heb ik een nieuwe iphone 5. Helaas maakt het geen verbinding via bluetooth met mijn Samsung tablet. Ik heb ook geprobeerd een bluetooth verbinding te maken met de iphone 4 van mijn echtgenoot, maar het mocht niet baten. Doe iets fout? Wie kan me helpen svp?
Laatst gewijzigd door Thandi; 07-07-13 om 14:49. Reden: Taalfouten in vorig bericht |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat wil je dan doen via Bluetooth?
|
|||
|
|||
het is niet mogelijk om 2 toestellen te linken met elkaar dmv bluetooth..enkel met een speaker of headset etc.
een bestand versturen tussen een samsung en apple werkt dus niet..hiervoor is mailen of dropbox altijd handig. succes
|
|||
|
|||
Nooit handig om Apple te laten verbinden met Samsung. Je kan echter alleen Bluetooth gebruiken voor een externe speaker (dmv Airplay). Mailen of Dropbox is een aanrader!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS: ondersteunde Bluetooth-profielen Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 08-07-13 om 10:14. Reden: Syntax |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het werkte perfect! ik gebruik(te) het voor handsfree te bellen. Ik kon met bluetoothsuite de iphone synchroniseren en had al mijn contacten dan bij de hand, aanklikken en bellen maar. Nu zoek ik me wezenloos waar het aan kan liggen en kwam dit item dus via google tegen. Alle instellingen staan goed en ze herkennen elkaar, alleen de verbinding blijft offline. Ik vermoed dat is gebeurd na een software update itunes misschien? |
|
|||
|
|||
ik gebruik hiervoor de app 'photo transfer app', waarmee je foto's en video's tussen iOS apparaten kunt verzenden. Dit werkt super en ook een verbinding/verzending met een windows PC kan makkelijk gelegd worden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 maakt geen verbinding met Wi-Fi van Ziggo | basvandepas | Wi-Fi | 27 | 23-02-14 10:19 |
Iphone 5 maakt geen verbinding | ruud_ajax16 | iPhone algemeen | 12 | 12-06-13 20:05 |
Iphone maakt geen verbinding | ank01 | iPhone algemeen | 1 | 01-09-12 02:49 |
iPhone maakt geen verbinding met PC | MikailOzen | iPhone algemeen | 3 | 05-12-11 14:35 |
Iphone maakt geen verbinding met pc | jaccovanderkamp | iPhone algemeen | 2 | 31-07-11 18:10 |
|
|