Iphone 5s snel een prijs daling krijgen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Da ben ik weer. Ik wil de 25 de iphone 5s gaan kopen met 16 gb geheugen. Heeft iemand tips waar ik deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5s snel een prijs daling krijgen?
Hallo allemaal,
Da ben ik weer. Ik wil de 25 de iphone 5s gaan kopen met 16 gb geheugen. Heeft iemand tips waar ik deze het beste kan kopen? of weet iemand of de prijs snel zal dalen van de 5s dat ik beter kan wachten nog paar maanden zoja hoelang ongeveer? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
haha oky top en speciale aanbiedingen zijn er ook niet voor iphone is altijd een prijs bij elke winkel zelfde toch?
|
|
|||
|
|||
Prijsdaling?? Vergeet het maar. In Frankrijk zijn alle toestellen zelfs 10€ duurder geworden!!
Mvg |
|
|||
|
|||
Het zou kunnen dat bv na een half jaar de prijzen van de abonnementen omlaag gaan, maar dat ligt dan meer aan de providers. Wil je hem los kopen, dan zal je eigenlijk sowieso het bedrag van Apple moeten betalen.
|
|
|||
|
|||
oky das duidelijk haha dan word het hem gewoon mooi meteen via apple kopen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Amerikaanse iPhone simlockvrij te krijgen voor redelijke prijs? | CEMM | iPhone algemeen | 6 | 04-08-13 21:58 |
Kan Iphone een virus krijgen van een website? | Jocini | iPhone algemeen | 2 | 03-10-11 12:49 |
prijs voor het laten ontwikkelen van een App door een student | siardvdbosch | Ontwikkelen voor iOS | 9 | 05-05-11 22:18 |
|
|