//

Filmrol niet meer te benaderen "Crash"

Filmrol niet meer te benaderen "Crash" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Sinds ik gister geprobeerd heb om een back-up terug te zetten, (wat niet gelukt is) krijg ik mijn filmrol niet geopend. Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-13, 14:33
wiatrak wiatrak is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard Filmrol niet meer te benaderen "Crash"

Beste mensen,

Sinds ik gister geprobeerd heb om een back-up terug te zetten, (wat niet gelukt is) krijg ik mijn filmrol niet geopend.


Als ik op foto's druk, dan krijg 3 opties te zien 1. Filmrol, 2. Fotobibiliotheek, 3.foto import.

Zodra ik op de eerste optie "Filmrol" druk crasht die en gaat die terug naar het HOME scherm.


Weet iemand een oplossing?

Mvg,

Wiatrak
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-13, 17:17
wiatrak wiatrak is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Aangezien er niemand reageert heb ik zelf maar wat proberen te klooien en met resultaat!

Ik heb in de folder "PhotoData" de volgende bestanden verwijderd :

com.apple.photos.caches_metadata.plist

Photos.sqlite

PhotosAux.sqlite

Na het verwijderen van de bestanden de telefoon opnieuw opgestart.

Ik heb weer toegang tot mijn filmrol! echter zijn "fotobibiliotheek" en "fotoimport" helemaal verwijderd. Maar hier had ik maar 1 foto instaan.

Source : http://www.iphoneincanada.ca/how-to/...her-in-itunes/

SLOTJE!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat is/doet "Filmrol" Nico1939 iPad algemeen 4 15-08-12 15:31
Foto's gaan naar "verkeerde" filmrol SiennaSkies Muziek, foto & video 9 04-06-12 21:24
Balk "Albums" blijft staan op Filmrol Hannesman Muziek, foto & video 1 17-05-11 16:51
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct Lancia iPhone Navigatie 14 10-10-09 14:57
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.