Wat is/doet "Filmrol" discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben de handleiding blad voor blad aan het doornemen, maar de term "Filmrol" kom ik niet tegen. Ik heb ondertussen ontdekt dat de foto's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat is/doet "Filmrol"
Ik ben de handleiding blad voor blad aan het doornemen, maar de term "Filmrol" kom ik niet tegen. Ik heb ondertussen ontdekt dat de foto's die ik maak daar in terecht komen. Nu wil ik een van deze foto's in een ander Album zetten, hoe doe ik dat en is deze foto dan uit de "Filmrol" verdwenen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In de elektronische versie staat de term wel... Pagina 64: http://manuals.info.apple.com/nl_NL/...andleiding.pdf
Filmrol-album: foto's en video's die u hebt gemaakt met een van de ingebouwde camera's of die u hebt bewaard uit e-mails, berichten of webpagina's.
|
|||
|
|||
Citaat:
In dit geval zijn albums indices met verwijzingen naar de foto's in de filmrol. Succes verder |
|
|||
|
|||
Staat ook op pag 64 van de uitgeprinte versie, blijkbaar over het hoofd gezien.
Duidelijk dus daar vind ik de eigen opnames en hoe kopieer ik nu de foto naar een nieuw te maken map? Dank. |
|
||||
|
||||
Niet?
Ik meen ook dat alleen verwijzingen mogelijk zijn, zoals timosha al aangaf.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat doet een "reset" ? | stefimke | iPhone algemeen | 8 | 26-02-13 23:04 |
Foto's gaan naar "verkeerde" filmrol | SiennaSkies | Muziek, foto & video | 9 | 04-06-12 21:24 |
Balk "Albums" blijft staan op Filmrol | Hannesman | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-11 16:51 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|