iPhone naar de frieten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag iPhone nog gebruikt, leg die naast mij voor effe, wil terug effe kijken naar het één en ander en opeens niks meer? Ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone naar de frieten?
Vandaag iPhone nog gebruikt, leg die naast mij voor effe, wil terug effe kijken naar het één en ander en opeens niks meer?
Ik wil die opladen; noppes, laad zelfs niet op, krijg de phone ook niet meer in gang enz.... Wat nu? iPhone zomaar zonder reden uit het niets naar de friet? Heb deze nu aan de laptop gehangen maar geen resultaat, er gebeurt nikske. Doordat er niks gebeurd kan ik ook niet herstellen of wat dan ook, gadver zeg. En binnen steken wat dan? Er staat ios 7 op? Gaan ze gaan zeggen kust ze en koopt u maar ne nieuwen? Ik heb het vermoeden ios 7 mij dit probleem heeft bezorgd en mijn phone nu mss kapoet is. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 juli 2013 om 18:01 ---------- Oef, gelukkig levend gekregen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het kunnen oplossen, ik had de powerknop en de bovenste nie lang genoeg blijven induwen blijkbaar, nochthans paar keer geprobeerd maar lukte eerst niet.
Ios7 zorgt er idd wel wat voor ik al een aantal keer miserie heb gehad, normaal moest beta4 al uit zijn. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik weet er gehackt is geweest en daardoor de beta4 er nog niet is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waarom kreeg ik dan wel mail terwijl ik nog nooit voor developer betaald heb? Ik heb enkel een basis account waarmee ik de huidige Xcode mag downloaden. Is dat ook een dev account?
|
|
|||
|
|||
Yep. Als je inlogt in dat account zal je zien dat de procedure om een program te kopen nog open staat cq. niet afgerond is. Jij kan ook elke keer één (1) bericht plaatsen in het Apple Developer Forum maar niet reageren op antwoorden op die berichten.
Sommigen noemen dat een "gratis" developer account. Xcode kan men ook zonder dev account gratis downloaden uit de MAS. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Probleem is opgelost. Daarom hier een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Photostream vanaf pc WEL naar iphone NIET naar ipad ? | masutrix | iPad algemeen | 3 | 26-12-12 13:37 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
iPhone: Iphone 3G geupdate naar 4.0 official, hoe kom ik naar 4.0 custom? | Tom11 | Jailbreak | 1 | 26-06-10 09:06 |
|
|