Nummer blokkeren, iPhone 5. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb wat research gedaan en zag dat op de iPhone 4, mits gejailbreakt, een iBlacklist mogelijk was. Maar bestaan er geen legale ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nummer blokkeren, iPhone 5.
Hallo allen,
Ik heb wat research gedaan en zag dat op de iPhone 4, mits gejailbreakt, een iBlacklist mogelijk was. Maar bestaan er geen legale programma's? Zo vind ik het onprettig als ik in een restaurant zit en krijg een werkgerelateerde oproep. Thuislaten is een optie maar als je groepen kon blokkeren zou dat een verademing zijn. Wie heeft de softwarematige oplossing? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De "niet storen functie" is hier toch voor
Je kan ook instellen dan enkel je bericht/oproepen van je favorieten ontvangt. http://cdn.appletips.nl/wp-content/u...t-Storen-2.png bekijk ook eens call-bliss https://itunes.apple.com/us/app/call...575698521?mt=8 |
|
||||
|
||||
Ja, dat werkt natuurlijk nogal omgekeerd Werner. Iedereen favoriet maken en degene die je niet wil spreken niet
Maar dat moet met iOS7 wel gaan lukken.
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip. Als dat appje doet wat het pretendeert wat het doet dan is een jailbreak + iBlacklist niet meer nodig.
Normaliter weigert Apple apps die iets veranderen aan de standaard functionaliteit van iOS, in dit geval de "Niet storen" functie. Ik heb het appje dan maar gedownload, wie weet hoe lang het nog in de App Store staat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je leeft om te werken of je werkt om te leven |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nummer onbekend blokkeren | hapemo | iPhone algemeen | 2 | 27-11-11 09:15 |
nummer blokkeren | martine1312 | iPhone Apps | 18 | 17-06-11 15:40 |
Mobiel nummer blokkeren | alexander1 | iPhone algemeen | 7 | 19-02-11 18:07 |
blokkeren van een nummer op 3GS | bertusbots | Odido (T-Mobile) | 2 | 27-02-10 11:21 |
nummer blokkeren | dsimons | Archief | 5 | 02-07-08 07:52 |
|
|