nummer blokkeren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb gezocht op forum, maar kan niets recents vinden... Wie weet een app of een manier om bepaalde mob. nummers te blokkeren op een iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nummer blokkeren
Heb gezocht op forum, maar kan niets recents vinden...
Wie weet een app of een manier om bepaalde mob. nummers te blokkeren op een iphone 4 zonder jailbreak. Of is dat er nog steeds niet? Mijn zoon heeft een eenvoudige samsung Ch@t335 en kan dit al....op zijn mobiel. Zou op de iphone toch ook moeten? Alvast bedankt voor antwoorden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan alleen met een jailbreak en iBlacklist.
|
|
|||
|
|||
Heb iets gevonden....
TrueCaller Meerdere functies maar ook Call Filter waardoor de blokkeert! Helaas heeft diegene niet weer gebeld, dus kan niet met 100% zekerheid zeggen of eea goed werkt. Maar probeer het! |
|
||||
|
||||
Apps op je iPhone kunnen anonieme bellers niet filteren, dus het omzeilen van zo'n app is een fluitje van een cent!
De enige manier dat je dit kunt bereiken is door dat nummer al bij het netwerk te blokkeren. Hiervoor moet je naar je provider gaan. Zonder goede reden (stalking e.d.) zullen ze het niet voor je doen. Zonder jailbreak is dit enige echte optie, ik zal die app die je noemt ook eens bekijken. Maar nogmaals, dit kan geen anonieme nummers blokkeren, aangezien het nummer niet naar je apparaat wordt meegestuurd. |
|
|||
|
|||
Wie heeft het over anoniem???
Lezen is moeilijk dat geef ik toe, maar ik heb het echt over "bepaalde mobiele nummers"...in mijn eerste posting om te blokkeren. |
|
||||
|
||||
Vertel Martine, ooit gehoord van nummerherkenning? Het is een functie die bepaalt of jouw nummer wordt meegestuurd naar nummers die jij belt. Deze kun je aanzetten of uitzetten bij 'Instellingen -> Telefoon' op je iPhone.
Als ik mijn nummerherkenning uitzet en jou bel, staat op jouw iPhone "Geblokkeerd". Sommige andere mobieltjes/smartphones geven dan "Anoniem" of "Onbekend" weer. Als je nu nog niet weet wat ik bedoel zou ik zeggen probeer het uit met je telefoon. Want als die "bepaalde nummers" hun nummer verbergen kan je iPhone het niet blokkeren en dan staat er heel simpel in beeld: Screenshot van m'n iPhone |
|
|||
|
|||
BLIJFT MOEILIJK dat lezen!!
Vraag was: Wie weet een app of een manier om bepaalde mob. nummers te blokkeren op een iphone 4 zonder |
|
|||
|
|||
Citaat:
zo'n app bestaat niet omdat Apple niet toestaat dat er apps de functionaliteit van de standaard apps veranderen. Quid scribet, bis legit |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar goed, sommige mensen snappen de ballen van technologie en daar ben jij er dus een van. Ik heb je al uitgelegd dat er 1 echte manier is om een nummer 100% te blokkeren en dat is om naar je provider te gaan. Maar als je zo tegen ze praat als je hier denkt te kunnen tegen mensen die jou willen helpen, blokkeren ze eerder jouw abonnement. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Lol idd Martine stank voor dank?
|
||||
|
||||
De Cydia App iBlackList claimt nochtans dit:
Call Blocking facility (Including Unknown/Restricted ID callers); En blijven we wel een beetje aardig tegen elkaar?
|
|||
|
|||
Dat schreef ik al in post #2. Ik wil niet onaardig zijn maar lezen is blijkbaar toch echt moeilijk.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bron: iBlacklist_User_manual_En.pdf (Let op: dit downloadt het bestand.) Citaat:
On-topic samenvatting: noch iBlacklist kan een provider hacken en zo achter een anoniem nummer komen, noch andere bestaande apps kunnen dit. Zulke illegale activiteiten zijn technisch zelfs onmogelijk, tenzij er een fors en onopgemerkt lek aanwezig is bij de providerS. Die kans acht ik persoonlijk net zo groot als dat er een helikopter op jou neerstort |
|
|||
|
|||
Langzamerhand een onleesbaar topic geworden.
De TS wil bellers, die kennelijk hun nummerherkenning nog aan hebben staan, blokkeren die haar (blijven) bellen. Zij vraagt niet hoe hoe ze anonieme bellers kan blokkeren en ook niet hoe ze kan voorkomen dat haar eigen nummer wordt meegezonden. De TS heeft evenmin behoefte aan technisch geneuzel over de mogelijkheid van het omzeilen van een blokkade, terwijl ze die blokkade nog niet eens heeft op haar niet-gejailbreakte iphone. De technologisch kennis van de TS heeft niets te maken met de gestelde vraag. De geplaatste opmerkingen hieromtrent raken dan ook kant noch wal en getuigen van weinig respect en empathie. @Timosha en XIII bedankt, ik ga het eens proberen. En wat mij betreft mag het topic ingekort/opgeschoond worden, mijn reactie incluis |
|
||||
|
||||
Rav3n, al denk jij dit wel, het is geen misdaad om iemand beter te helpen dan waar diegene om vraagt.
Om te beginnen stel jij dat de TS het blokkeren van een openbaar nummer als doel heeft. Ik ben het niet met je eens. Ik denk dat haar doel is om een persoon te blokkeren en dat deze poging het middel daartoe is. Als ik gelijk heb, moet zij goed begrijpen dat dit enkel en alleen kan door naar haar provider te gaan. Daarbij worden er alternatieven gesteld, waaronder 1 app die zijzelf gevonden heeft en 1 jailbreak-middel. Ik leg uit dat beiden alsnog niet een anoniem nummer kunnen blokkeren. Wat betekent dat de persoon die TS wilt blokkeren, daarmee niet gehinderd wordt. Aangezien TS respectloos omgaat met degenen die haar proberen te helpen, moet ze niet een koninklijke behandeling verwachten. Dat jij dit verwacht vind ik dan ook onzin en je moet goed begrijpen dat ik geen vriendje ben. Dus jouw opmerkingen over respect en empathie doen mij zeer weinig, aangezien je niet eens probeert iemand verder te helpen dan haar neus lang is. De groeten verder |
|
|||
|
|||
Rav3n heeft helemaal gelijk, verwoordt wat ik bedoel en wat ik steeds probeer uit te leggen, maar nog denkt Bubbly het beter weten.
Hetzij zo! Graag slotje |
|
|||
|
|||
Met iBlacklist kan je elk nummer blokkeren, niet alleen onderdrukte nummers maar ook nummers uit de contacten of uit de lijst "recent" van de telefoon.
Je kan er zelfs een schema opzetten: als mijn baas belt tussen 20:00 en 08:00 gaat hij automatisch naar mijn voice mail, om maar een voorbeeld te noemen. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps blokkeren | Doblie | Wi-Fi | 4 | 01-05-11 18:11 |
Mobiel nummer blokkeren | alexander1 | iPhone algemeen | 7 | 19-02-11 18:07 |
blokkeren van een nummer op 3GS | bertusbots | Odido (T-Mobile) | 2 | 27-02-10 11:21 |
Nr's blokkeren | boy1308 | Archief | 3 | 29-11-09 19:27 |
nummer blokkeren | dsimons | Archief | 5 | 02-07-08 07:52 |
|
|