Iphone word niet herkent op linux discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb sinds kort Linux op PC staan en heb voor het 1st een Iphone 4s gekregen. Als ik die op pc aansluit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone word niet herkent op linux
Hallo allemaal,
ik heb sinds kort Linux op PC staan en heb voor het 1st een Iphone 4s gekregen. Als ik die op pc aansluit komt er juist een symbool van een fototoestel op en wanneer ik daar op klik verdwijnt het icoontje Ik heb Itunes gedownload via Wine maar daar kan ik wel muziek met afspelen op pc maar heb geen beeld. Ik heb wel Amarok op pc staan maar als ik deze ook open word Iphone nog niet gevonden. Ik heb Iphone nog niet geconfigureerd met Itunes en volgens kennis moet ik dit wel een eerste keer doen. Wie weet raad?? Alvast bedankt Nadenk72 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan met een apart programma je iPhone beheren in Linux, maar het configureren moet via iTunes gebeuren, dit kan niet via Wine omdat Wine een programma kan emuleren maar niet de benodigde drivers voor de iPhone.
Je moet dus ergens op een Mac of Windows PC je iPhone via iTunes configureren, daarna kun je met een ander niet officieel programma je iPhone in Linux beheren. |
|
|||
|
|||
Linux? Ja, welke Linux distro? Linux is zo'n kreet als Android. Er zijn tientallenen versies met verschillende kernels.
Je hebt in ieder gevan usbmuxd en libusb nodig. Die moet je dan compileren in de Linux kernel die je gebruikt. Maar hoe dan ook iTunes gaat nooit werken in Linux. Ook niet met Wine of CrossOver. |
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb Linux Mint . Groetjes
|
|
|||
|
|||
Linux Mint is een derivaat van Ubuntu LTS. Ubuntu LTS is een derivaat van Debian Stable. Je zal dus de benodigde libs bij Debian moeten gaan zoeken.
Succes gewenst. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mijn iphone 4 word niet meer herkent in pc en itunes?? | willemst | iPhone algemeen | 5 | 13-02-13 11:41 |
Iphone 4 word niet herkent | Mista | iPhone algemeen | 1 | 07-04-11 16:41 |
iphone word niet herkent in itunes ! | scorpion0511 | iPhone Apps | 3 | 29-11-10 20:50 |
iphone word niet herkent door windows en itunes | exzist | iTunes | 2 | 12-03-10 10:27 |
Windows: iPhone word niet herkent in iTunes geen DFU mode? | xBram | iTunes | 5 | 28-09-08 16:25 |
|
|