Geen geluiden op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb sinds 2 weken een iphone 4. Versie 6.1.3. Nu heb ik het volgende probleem: Bij instellingen heb ik voor elke actie (mail, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluiden op iphone
Hallo
Ik heb sinds 2 weken een iphone 4. Versie 6.1.3. Nu heb ik het volgende probleem: Bij instellingen heb ik voor elke actie (mail, bericht, oproep) een geluid ingesteld staan. Wanneer ik een voorbeeld hiervan opvraag hoor ik ook netjes het geluid. Maar wanneer ik gebeld wordt of een mail / berichtje ontvang hoor ik helemaal NIETS. De iphone trilt maar daar is het ook mee afgelopen.. Ik heb al tig keer de instellingen nagelopen maar ik kom er niet uit. Wie weet waar het probleem zou kunnen liggen en, belangrijker, hoe het op te lossen is? Bedankt Hermannetje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heel stomme opmerking misschien, maar staat je geluid niet gewoon uit? Probeer het switchje eens aan de zijkant van je telefoon..
|
|||
|
|||
Ik moet me schamen dat ik daar niet naar gekeken heb.
Inderdaad, het schakelaartje stond op "uit". Dat gaat me geen 2e keer gebeuren. Bedankt! Hermannetje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone5 geeft geen geluiden meer alleen trillingen. | hhk | iPhone algemeen | 2 | 04-01-13 11:46 |
Geen geluiden iPhone 4S | kokkie44 | iPhone algemeen | 5 | 11-12-12 17:41 |
geen systeem geluiden meer | callous | iPad algemeen | 0 | 16-10-12 19:55 |
Geen (systeem?)geluiden meer | Translatoria | iPad algemeen | 5 | 05-08-11 11:27 |
Geluiden veranderen op je iphone | trimix | Jailbreak apps en thema's | 8 | 25-05-11 22:56 |
|
|