zelf gemaakte meldingstoon verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Via Garageband heb ik een geluid gemaakt en op mijn iphone gezet. Hoe kan ik nu dit geluid opnieuw verwijderen aub uit de iphone? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zelf gemaakte meldingstoon verwijderen
Hallo
Via Garageband heb ik een geluid gemaakt en op mijn iphone gezet. Hoe kan ik nu dit geluid opnieuw verwijderen aub uit de iphone? http://forum.iculture.nl/attachment....1&d=1375733995 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Schakel het toontje uit (klik op de toon) of schakel het gehele "Synchroniseer tonen" uit en klik vervolgens rechts onderaan je iTunes-venster op "Pas toe"
|
|||
|
|||
De tonen zijn wel weg uit mijn iPhone maar ik zie ze nog staan in iTunes onder "Tonen" bij aansluiten iPhone......
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan je niet rechts op die toon klikken en dan "verwijderen" (delete) kiezen? Net zoals bij een liedje.
|
|
|||
|
|||
Neen dat gaat niet hoor (Zie mijn screenshot eerder)
|
|
||||
|
||||
Dat komt omdat dat venster van je screenshot het iPhone-instellingen venster is. Je moet naar het venster van je computer gaan.
1. Klink rechtsboven op "Gereed". Als je iPhone niet is aangesloten met iTunes, dan kun je deze stap overslaan. 2. Linksboven, onder de afspeelknoppen, staat een grote knop (waarschijnlijk "Muziek"). Klik daarop en selecteer "Tonen". Hier kun je al je huidige beltonen bewerken of verwijderen. |
|
|||
|
|||
@ Bubbly
Dat is het!! Hartelijk bedankt!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meldingstoon veranderen | Rinsem | Ringtones en Wallpapers | 0 | 06-05-13 19:09 |
maken meldingstoon | thepaddo | Ringtones en Wallpapers | 11 | 15-01-13 20:47 |
zelf gemaakte filmpje bewerken op moviemaker | Timbaland | Desktop-applicaties | 1 | 19-05-10 11:20 |
Zelf gemaakte houten iPhone Case | absrnd | iPhone accessoires en onderdelen | 42 | 01-06-09 20:08 |
|
|