iPhone 4s zegt plots bij elk WiFi netwerk, wachtwoord onjuist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Elk nieuw WiFi netwerk (degene die ik nog niet eerder heb toegevoegd aan mijn iPhone) geeft aan dat het wachtwoord onjuist is. Zelf al met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s zegt plots bij elk Wi-Fi netwerk, wachtwoord onjuist
Elk nieuw Wi-Fi netwerk (degene die ik nog niet eerder heb toegevoegd aan mijn iPhone) geeft aan dat het wachtwoord onjuist is.
Zelf al met verschillende routers getest. Onafhankelijk van WEP/WPA/WPA2 met AES/TKIP, alle mogelijkheden getest. Zelfs connecten met een persoonlijke hotspot van een andere iPhone lukt niet. iPhone is al sinds iOS 6.1.2 gejailbreakt. Er heeft zich verder niets voorgedaan volgens mij. Enige is dat hij sinds een maand aangeeft dat gebruik van Facetime kosten met zich kan meebrengen wanneer ik hem opnieuw opstart. Heb al veel (heel veel) gelezen en geprobeerd wat er op internet en dit forum te lezen staat. Maar alles zonder succes. Wat zijn oplossingen? Vraag 2. Kan ik herstellen met een gedownloade 6.1.2 ipsw en dan opnieuw jailbreaken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
downgraden wel. maar jailbreaken ik heb geen idee.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke
je sluit je iphone aan op itunes. en drukt dan met de alt knop ingedrukt op herstel iphone of als je ios 7 er op wilt druk dan op vind software update. dan opent hij je bestanden en kan je het ipsw bestand aan klikken. klik die aan en hij doet het werk. p.s ik ben niet aansprakelijk als je iphone het dan niet meer doet. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 augustus 2013 om 21:32 ---------- Wat zijn oplossingen? Vraag 2. Kan ik herstellen met een gedownloade 6.1.2 ipsw en dan opnieuw jailbreaken?[/QUOTE] even waarom zou je hem herstellen met een ipsw bestand. en niet gewoon herstellen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha, mijn discussie is overgenomen!
Goed. Ik heb nu 6.1.2 met JB. En wil mijn JB niet kwijt. Zijn er oplossingen zonder herstellen etc om mijn Wi-Fi weer werkend te krijgen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk ook na welke Cydia apps eventueel een invloed kunnen hebben op Wi-Fi. Verwijder die (voorlopig). |
|
|||
|
|||
Wat is de reden van het Wi-Fi probleem?
Hoe kan dit plots ontstaan? Ik las iets over pushfix. Is dat een oplossing? |
|
|||
|
|||
`Terug naar het onderwerp, mijn Wi-Fi
Even terug naar het onderwerp. Herstellen doe ik niet. Mijn JB wil ik behouden of iig de mogelijkheid hebben om deze terug te zetten/opnieuw uit te voeren. Zoals ik lees gaat dat met mijn 4s/6.2.1 niet lukken.
Mijn Wi-Fi. Elk netwerk geeft hij Wi-Fi wachtwoord onjuist. Er is niets geinstalleerd hiervoor dat er voor zou kunnen hebben gezorgd (geen JB app). Iemand nog een idee? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb opgestart in safe mode, alleen is SBsettings dan niet beschikbaar.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder. |
Labels |
ios 6.1.2, iphone 4s, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik kan overal op Wi-Fi met wachtwoord behalve op de zaak . dan zegt 3gs onjuist wachtw | veltmaat | iPhone algemeen | 0 | 22-04-13 23:25 |
foutmelding bij Wi-Fi - onjuist wachtwoord | sarahlee | iPhone algemeen | 3 | 29-03-13 22:13 |
iPhone meld onjuist wachtwoord voor Wi-Fi | Aiileentjjuhh | Wi-Fi | 8 | 06-12-12 20:53 |
iPhone 4S Wi-Fi wachtwoord onjuist | Besje | Wi-Fi | 1 | 07-10-12 19:52 |
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist | joruarez | Wi-Fi | 5 | 09-06-11 08:08 |
|
|