Iphone verkeerd geconfigureerd met Icloud copy van Ipad, nu Iphone gegevens kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 4S was kapot en vroeg om deze opnieuw te configureren, ik kon echter alleen een Icloud reservekopy vinden van mijn Ipad 2(ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone verkeerd geconfigureerd met Icloud copy van Ipad, nu Iphone gegevens kwijt
Mijn Iphone 4S was kapot en vroeg om deze opnieuw te configureren, ik kon echter alleen een Icloud reservekopy vinden van mijn Ipad 2(ik heb geen reservekopy op mijn oude laptop staan van de Iphone).
Echter zijn deze niet goed gekoppeld en ben ik nu al mijn contacten (en berichten ect) kwijt. Ik heb een data recovery geprobeerd (iPhone Transfer, iPhone Data Recovery, Photo Recovery Software) echter vind deze enkel de gegevens van de net nieuw geconfigureerde Iphone met de reservekopy van mijn Ipad. Wie weet raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone gewist data |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda gegevens van Icloud naar Ipad brengen | vrm | iPad algemeen | 3 | 29-09-12 12:17 |
verkeerd telefoonnummer in "overzicht" bij alle gegevens van mijn iPhone | friesbertie | iPhone algemeen | 2 | 30-12-11 11:57 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
Gegevens kwijt na uitschakelen van iPhone | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 12-11-10 16:37 |
Mac OS X: Iphone syncen met nieuwe itunes zonder gegevens kwijt raken | knijn | iTunes | 0 | 08-09-10 20:10 |
|
|