agenda gegevens van Icloud naar Ipad brengen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) op mijn Ipad zijn al mijn afspraken weg, als ik via pc (windows) naar Icloud ga staan al mijn afspraken in de agenda hoe syncroniseer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda gegevens van Icloud naar Ipad brengen
op mijn Ipad zijn al mijn afspraken weg, als ik via pc (windows) naar Icloud ga staan al mijn afspraken in de agenda hoe syncroniseer ik deze met mijn Ipad.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat bij instellingen > iCloud je Kalender op aan?
|
|
|||
|
|||
beste Robijn,
in min instelling staat deze aan... |
|
|||
|
|||
Sorry voor mijn late reactie.
Staat bij je kalender je iCloud agenda aan? (Kalender en dan linksboven op Kalenders drukken). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda-items van iCloud naar Outlook 2010 | schoe459 | iCloud | 10 | 27-07-12 22:39 |
help, agenda op Ipad crashed en Icloud agenda blijft laden | VjT | iPad algemeen | 0 | 19-05-12 11:37 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
ingevoerde gegevens in mijn agenda op de Ipad staan er niet meer. | Guest-040920111634 | iPad algemeen | 3 | 25-08-11 19:28 |
Windows: Hoe kan ik contact en agenda gegevens van mijn iPad naar de iPhone kopieren | hannibal555 | iTunes | 1 | 26-07-11 01:17 |
|
|