Bluetooth problemen na update IOS 6. iPhone ziet ipad niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de upgrade van mijn ipad2 en iPhone 3GS naar iOS 6 kan ik geen Bluetooth verbinding meere leggen tussen beide apparaten. Reboot geprobeerd, bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth problemen na update IOS 6. iPhone ziet ipad niet meer
Na de upgrade van mijn ipad2 en iPhone 3GS naar iOS 6 kan ik geen Bluetooth verbinding meere leggen tussen beide apparaten. Reboot geprobeerd, bij ipad aangegeven dat iPhone vergeten moet worden, gezocht op diverse fora... Wie helpt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet mijn Ipad, Iphone en Ipod niet meer | Ocnehb | iPhone algemeen | 1 | 02-10-12 12:40 |
Bluetooth problemen met de iPhone 4 Ios 5.01 | KoosV | iPhone algemeen | 17 | 19-01-12 13:34 |
na update IOS5 ziet Itune mijn Iphone niet meer | Tegdub | iPhone algemeen | 2 | 13-11-11 19:55 |
Windows Vista ziet iPad niet meer tijdens upgrade naar OS 4.X | stanstraatman | iPad algemeen | 0 | 27-11-10 16:46 |
Windows: PC ziet hele Iphone 3G niet meer na update Firmware | Black-dog | iTunes | 23 | 08-02-10 07:42 |
|
|