Foto bijvoegen lukt niet iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! bij de Iphone 5 als ik een bericht aan het typen ben en een foto wil bijvoegen werkt het icoontje van de camera ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto bijvoegen lukt niet iphone 5
Hallo iedereen! bij de Iphone 5 als ik een bericht aan het typen ben en een foto wil bijvoegen werkt het icoontje van de camera aan de linkerkant niet.. Als ik naar afbeeldingen ga en dan wil verzenden als bericht werkt het wel iemand enig idee wat ik misdoe of is het gewoon ergens een instelling? dank bij voorbaat!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Berichten toegang geven tot foto's?
|
|
|||
|
|||
nu wil ik niet dom doen maar enige hulp hoe ik verder kan?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2013 om 21:51 ---------- of hoe ik dit terug toegang kan geven? |
|
|||
|
|||
Probeer eens instellingen > algemeen > berichten
En vanonder mms aanzetten. |
|
|||
|
|||
Beste kris bij instelling algemeen maar daarna zie ik geen berichten? dat is toch niet normaal?
|
|
|||
|
|||
MMS invullen volgens jouw provider
iPhone: Instellingen > Algemeen > Mobiel Netwerk > Mobiel datanetwerk. |
|
|||
|
|||
Berichten was gewoon bij instellingen. Precies niet goed wakker hier.
|
|
|||
|
|||
hoi,
ik heb hetzelfde probleem: als ik een foto wil versturen via bericht lukt dit niet. mms staat aan. volgens telenet zou het kunnen dat de foto te groot is, maar hoe krijg ik die dan kleiner om te versturen? ontvanger kan mms ontvangen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk ook of MMS instellingen niet geblokkeerd zijn bij "Mijn Telenet" Maak een print screen (aan/uit knop + thuisknop gelijktijdig klikken) van je foto en gebruik die dan. Let op MMS is meestal niet in het abo en wordt afzonderlijk aangerekent |
|
|||
|
|||
woehoeeeew merci Werner. mms instellingen stonden idd geblokkeerd bij 'mijn telenet'. erg dat ze dit niet bij de klantendienst zagen daarnet.
|
|
|||
|
|||
Uit- en aanzetten was bij mij de oplossing.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Foto's uit iPhone halen lukt niet. | forum.bericht | Desktop-applicaties | 16 | 11-06-16 09:40 |
iPhone 5: foto's kopiëren lukt niet | Mettes | iPhone algemeen | 2 | 11-12-12 23:34 |
Foto's versturen via mail lukt niet | Danielle67 | iPhone algemeen | 2 | 24-09-12 18:29 |
Foto: foto's op tv weergeven lukt niet | recife | Muziek, foto & video | 4 | 14-12-09 17:24 |
Foto's van pc naar iPhone lukt niet meer | Anis | Muziek, foto & video | 0 | 02-10-09 14:25 |
|
|