iPhone 5: foto's kopiėren lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumgebruikers, Ik zit met volgend probleem: Ik sluit mijn iPhone 5 aan op mijn pc (Windows XP prof.). De iPhone 5 wordt vervolgens herkend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5: foto's kopiėren lukt niet
Beste forumgebruikers,
Ik zit met volgend probleem: Ik sluit mijn iPhone 5 aan op mijn pc (Windows XP prof.). De iPhone 5 wordt vervolgens herkend bij 'Mijn computer'. Van daaruit kan je je foto's en video's kopiėren naar je pc. Ik versleep dus gewoon mijn foto's van de iPhone naar de gewenste map op mijn pc, maar dan krijg ik volgende foutmelding: Als ik bijvoorbeeld van een USB-stick naar mijn pc wil kopiėren, dan krijg ik deze foutmelding niet. Ik heb deze foutmelding reeds gegoogeld, maar ik vind niets bruikbaars. Bij mijn iPhone 4 deed ik het op dezelfde manier en kon ik zonder problemen kopiėren van iPhone naar pc. Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast heel erg bedankt voor de hulp!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lees eerst het onderstaande KB eens:
iOS: persoonlijke foto's en video's importeren van iOS-apparaten naar uw computer Je kan geen mappen van de iPhone 5 kopiėren, alleen maar de foto's. En onder Windows XP alleen maar video's kleiner dan 500 MB. Als dat allemaal niet werkt kan je nog overwegen om PhotoSync op de iPhone en PC te gebruiken. Of eventueel ook Fotostream. http://www.photosync-app.com/photosync/en/home.html How do I transfer from my Windows computer to my iOS device? - www.photosync-app.com |
|
|||
|
|||
Het zijn geen mappen, maar enkel de foto's die ik wil kopiėren. De video is inderdaad groter dan 500MB, dus daarom waarschijnlijk de foutmelding.
Bedankt voor de nuttige links! Ik ben verder geholpen ;-) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 december 2012 om 22:44 ---------- Citaat:
Maar ik had het op de manier gedaan zoals hierboven beschreven: rechtstreeks van iPhone naar harde schijf, maar dan krijg ik die foutmelding? Enige oplossing(en)? Buiten de Photosync-app. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Foto's uit iPhone halen lukt niet. | forum.bericht | Desktop-applicaties | 16 | 11-06-16 09:40 |
Foto's bibliotheek van iphone naar pc kopieren | Luuktb | iTunes | 1 | 02-08-11 22:48 |
Foto: Probleem met kopieren foto map van pc naar Iphone | koom11 | Muziek, foto & video | 0 | 20-08-10 14:38 |
Foto: foto's op tv weergeven lukt niet | recife | Muziek, foto & video | 4 | 14-12-09 17:24 |
Foto's van pc naar iPhone lukt niet meer | Anis | Muziek, foto & video | 0 | 02-10-09 14:25 |
|
|