Wi-Fi defect, repareren of verkopen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Lotusss Aankoopdatum was ergens begin juli 2012, alleen ik heb laatst nog op de Apple website gekeken hoe het zat met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Telefoon reparatie, garantie en verzekeringen | T-Mobile Service
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 augustus 2013 om 22:50 ---------- Citaat:
Daarna heb je nog een jaar bij de winkel waar je hem gekocht hebt. |
|
|||
|
|||
Bij mijn iPhone 4s precies hetzelfde probleem.. Wi-Fi knop grijs, tientallen websites en forums nagezocht, maar nooit een werkende oplossing gevonden. Geinformeerd bij PhoneDokter, maar hun kunnen het ook niet verhelpen dmv bv een nieuwe Wi-Fi antenne zoals bij Lotusss. Abbo loopt nog tot januari, dus hou het nog wel even uit met constant op 3G
Bijzonder irritant probleem dit! |
Labels |
iphone 4s, moederbordprobleem, reparatie, verkopen, wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone | sinanyavuz | Odido (T-Mobile) | 16 | 31-03-12 13:14 |
Zou ik deze iphone proberen repareren of kan ik hem beter zo verkopen? | freekdl | iPhone algemeen | 18 | 14-12-11 22:29 |
Metalen rand repareren | Inyigo | iPhone algemeen | 25 | 07-11-09 14:00 |
repareren iphone | adrie1 | iPhone algemeen | 4 | 21-01-08 14:56 |
|
|