iPhone 4s geen bereik meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond, Na vervanging van mijn iPhone 4S Batterij heb ik geen bereik meer, het klein zwarte deeltje wat los bij de batterij connector zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s geen bereik meer
Goede avond,
Na vervanging van mijn iPhone 4S Batterij heb ik geen bereik meer, het klein zwarte deeltje wat los bij de batterij connector zit heb ik netjes op z'n plek gelegd, dus daar ligt het niet aan. Nou kwam er een heel piep klein onderdeeltje uit, zou het hieraan kunnen liggen? ( zie foto ) Het is een klein viertkantje met 5 puntjes erop ( waarschijnlijk een onderdeel van het moederbord?? ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...phone-4-a.html
Lees dit topic door.. Dezelfde probleem gehad en hier staat misschien de oplossing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eerst geen bereik meer, nu geen iPhone meer! | sjockboy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-12 23:48 |
Iphone 4 - Na herstellen firmware geen bereik meer | synopsis | iPhone algemeen | 11 | 10-03-11 16:51 |
iPhone: iphone 3g (geen bereik meer na jailbreak+yellowsnow) | r2get | Jailbreak | 2 | 15-05-09 13:27 |
HELP! Mijn iphone heeft geen bereik meer ! | barkmeijer | Archief | 2 | 28-10-08 19:26 |
iPhone: iphone geen bereik meer na quickpawn | roeney | Jailbreak | 8 | 25-08-08 17:27 |
|
|