muziek toevoegen lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste, iphone na herstelling teruggekregen, heb dan ook backup teruggezet maar zoals iemand al zei moet ik de muziek ik ik van cd op itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek toevoegen lukt niet
beste, iphone na herstelling teruggekregen, heb dan ook backup teruggezet maar zoals iemand al zei moet ik de muziek ik ik van cd op itunes zette er handmatig weer aan toevoegen.
Nu synchroniseert hij wel de afspeellijsten maar daar staanb geen liedjes in. Ik keek het na op Itunes en daar staat wel degelijk muziek. Voor het synchroniseren lee sik ook bvb 75 liedjes en zie het blauwe balkje benedne links ook groeien, maar eens ik "toepassen" of "herstellen" klik verdwijnt dat weer en heb ik dus niets. Wie helpt? Bedankt Walter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
exchange mail toevoegen lukt niet | Rikkie311 | iPhone algemeen | 0 | 12-01-12 22:55 |
Contacten toevoegen lukt niet | martijnvginkel | iPhone algemeen | 0 | 12-12-11 18:29 |
IFoneguide repo toevoegen lukt niet. | RVPV2009 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-06-09 00:03 |
applicaties van sources toevoegen lukt niet | gregory804 | Unlock [archief] | 2 | 17-02-08 00:01 |
|
|