tweedehands iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik krijg de iphone 4s niet opgestart, activeringsserver niet actief. Simkaart werkt wel in een andere gsm. Ik heb al een dfu gedaan via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tweedehands iphone
hallo, ik krijg de iphone 4s niet opgestart, activeringsserver niet actief. Simkaart werkt wel in een andere gsm. Ik heb al een dfu gedaan via itunes, maar ik krijg steeds het bericht "probeer het later opnieuw". Nu de code op de simkaart staat aan. zou dit het probleem kunnen zijn en ik weet niet hoe ik dit uitkrijg! kan er iemand helpen?
bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Steek de SIM-kaart in een andere mobiele telefoon en zet de pincode uit.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kan terug een SIM-pincode instellen, geen probleem. Als je de iPhone herstart zal die de pincode vragen. Als je lang gebruik wil maken van de accu dan laat je die maar niet te vaak "plat" lopen.
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone tweedehands | Sam123456 | iPhone algemeen | 10 | 14-06-13 20:20 |
tweedehands iphone 3 gs | dime | iPhone algemeen | 7 | 18-05-12 23:56 |
Tweedehands iPhone verzekeren? | Dennis_iPhone | iPhone algemeen | 10 | 05-11-10 13:46 |
Tweedehands iPhone 3GS: help? | Rianne20 | iPhone algemeen | 3 | 24-10-10 22:21 |
iPhone: Tweedehands iPhone gejailbreakt | Stef@nie | Jailbreak | 1 | 11-08-10 16:21 |
|
|