Iphone 4s kan niet synchroniseren met Itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren mijn Iphone 4s geüpdatet met het io 7.0. virus Mijn ITunes heeft versie 11.1.0.126. Als ik wil synchroniseren krijg ik steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s kan niet synchroniseren met Itunes
Hallo,
Ik heb gisteren mijn Iphone 4s geüpdatet met het io 7.0. virus Mijn ITunes heeft versie 11.1.0.126. Als ik wil synchroniseren krijg ik steeds de melding dat mijn computer niet gemachtigd is. Ik heb zelfs de machtiging weggegooid en weer opnieuw aangemaakt. Maar hij wil niet synchroniseren. Ik ben bang dat ik straks weer alles kwijt ben. Hoe kan ik de Iphone en Ipad foto's, muziek en contacten synchroniseren zonder gebruik te hoeven maken van ITunes? Ik ben al eens alles kwijt geweest dankzij Itunes De Ipad werkt nog wel gewoon. Ik ben echt helemaal klaar met Apple maar van mijn werkgever moet ik hem gebruiken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Iphone niet synchroniseren via Itunes | albeba72 | iPhone algemeen | 6 | 22-01-13 19:20 |
Na update iTunes 10.6 kan ik geen muziek meer synchroniseren met mijn iPhone 4s | jwh | iTunes | 9 | 16-04-12 22:14 |
Windows: iPhone kan niet synchroniseren, iTunes geeft alleen herstel optie! | bram-stokman | iTunes | 3 | 29-10-11 18:17 |
Kan niet synchroniseren met ITunes: melding simkaart ontbreekt | Zipporade | iTunes | 5 | 09-10-11 20:53 |
Kan niet synchroniseren met iTunes | maxzim | iTunes | 2 | 04-09-09 18:54 |
|
|