GPS doet het niet - Kan locatievoorzieningen niet wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren update naar iOS7, maar heb een klein probleempje. GPS doet het niet meer, waardoor mijn navigatie het niet doet en Runkeeper (hardloop-app) evenmin. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GPS doet het niet - Kan locatievoorzieningen niet wijzigen
Gisteren update naar iOS7, maar heb een klein probleempje.
GPS doet het niet meer, waardoor mijn navigatie het niet doet en Runkeeper (hardloop-app) evenmin. Als ik locatievoorzieningen wil aanzetten, gaat dat niet. Die optie kan ik om onduidelijke redenen niet veranderen. Wie weet raad? PROBLEEM OPGELOST - Deze post mag weg. Laatst gewijzigd door Mistadabolina; 20-09-13 om 14:39. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarom kan ik het apple id van icloud niet wijzigen? | 1997giorgio1 | iPad algemeen | 5 | 20-10-12 15:23 |
Winterboard doet het niet zoals het hoort iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen? | iPhoneWolfGirl | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-08-11 18:57 |
Plotseling doet GPS het niet meer | lowfly | Archief | 1 | 02-08-09 18:03 |
Hardware: gps doet het niet meer na update naar 2.1 | alexzwaal | iPhone Navigatie | 20 | 18-03-09 17:47 |
|
|