iPhone 5, Wifi Connectie valt altijd weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, na de nieuwe update van IOS7 te hebben geïnstalleerd heb ik problemen met mijn WIFI verbindingen, thuis en ook daarbuiten, valt altijd weg. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5, Wi-Fi Connectie valt altijd weg
Hallo, na de nieuwe update van IOS7 te hebben geïnstalleerd heb ik problemen met mijn Wi-Fi verbindingen, thuis en ook daarbuiten, valt altijd weg.
Als ik bij de mijn router zit heb ik connectie maar als ik een paar meter verwijderd ben GEEN connectie meer. Heel vervelend, heb al van alles geprobeerd, Wi-Fi aan uit, terug opgestart, aan iTunes gehangen, etc.... Daarvoor altijd perfect gewerkt. Graag wat hulp aub? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herstel eens proberen?
|
|
|||
|
|||
Ios7 update Wi-Fi weg
Na update ios7 op iphone 4s binnen 1 dag geen Wi-Fi op de zaak meer en na 2 dagen ook niet meer thuis. IPad na update pakt Wi-Fi wel. Alles geprobeerd, aan, uit, harde reset, netwerk opnieuw etc. Gisteravond naar de Applestore in Amsterdam, "ja, dat komt veel voor na de update, helaas hebben we nog geen oplossing voor u."
Iemand een suggestie of oplossing? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2013 om 20:47 ---------- Het ziet er naar uit dat binnen een straal van twee meter van de router Wi-Fi prima gaat, verplaats ik mij verder is de verbinding weg, wellicht zoeken richting afstandsprobleem in de software? |
|
|||
|
|||
Weer een iPhone 4S met Wi-Fi problemen na een update. Het lijkt wel een epidemie te worden.
Zet de iPhone in DFU mode en voer een herstel uit met iTunes 11.1. Zet na het herstel geen backup terug. Kijk eerst of alles weer werkt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi op iPhone iOS 6.1.2 valt steeds weg | Herman7 | iPhone algemeen | 16 | 27-05-13 23:23 |
Iphone 3GS & Parrot MKi 9200 connectie valt weg | ericattack | iPhone algemeen | 0 | 05-10-12 14:57 |
Wi-Fi connectie valt weg na paar meter | Astraboyke | Wi-Fi | 8 | 12-09-12 11:32 |
Wi-Fi verbinding valt weg iPhone 2g. | Serafijn | Wi-Fi | 4 | 16-12-09 12:50 |
Iphone 1.0 (FW 2.0) SMS traag - Wi-Fi valt weg | dennis3 | Wi-Fi | 13 | 05-09-08 19:43 |
|
|