//

Reset iphone met gegevens behouden...

Reset iphone met gegevens behouden... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede forum gebruikers Ik ben vandaag mijn iphone 5 kwijt geraakt en nu is het zo dat ik hier geen icloud op had in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-13, 00:20
Sjaak09 Sjaak09 is offline
• iOS 2.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Angry Reset iphone met gegevens behouden...

Beste mede forum gebruikers

Ik ben vandaag mijn iphone 5 kwijt geraakt en nu is het zo dat ik hier geen icloud op had in gesteld (ik weet het heel stom) want nu kan ik hem namelijk niet traceren via vind mijn iphone en ook niet wissen...

Nu is mijn vraag geheid dat iemand hem heeft gevonden maar die weet mijn codeslot niet. Kan je de codeslot resetten zonder dat je gegevens kwijt raakt?

Ik hoop graag wat van jullie te horen en jullie ervaringen hiermee...

groetjes,

Sjaak
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-13, 02:27
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Degene die hem gevonden zou hebben heeft hem allang in DFU mode herstelt en al jou bestanden zijn daarmee verwijderd. Je gegevens zijn dus veilig, niemand kan hem kraken.

Voortaan wel iCloud gebruiken, scheelt een hoop, nu ook met iOS 7 is stelen van een iPhone echt onaantrekkelijk! Je kan er niks mee want als je hem herstelt moe hij unlockt worden met de Apple ID van de eigenaar.

Wijze les voor de volgende keer.

Succes en doe maar aangifte als verloren goed.
  #3  
Oud 04-10-13, 08:24
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

En voor alle andere ook een les .
Of gebruik geen code slot zodat wanneer deze gevonden word men in de telefoon kan komen en kan bellen naar de contacten die in de telefoon staan ,zodat de eigenaar de telefoon af kan halen .

of zet een nummer op de achterkant van de telefoon ,
Reageren

Labels
codeslot, gegevens, icloud, resetten, wissen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
oude pc kapot, hoe iphone-gegevens behouden en toch synchroniseren met nieuwe pc zivii iPhone algemeen 5 06-10-12 20:55
Behouden van App gegevens Pr4n4 iTunes 2 28-03-11 22:38
iPhone: gegevens behouden bij JB van 4.1 naar 4.2.1 mr commuter Jailbreak 4 11-12-10 22:00
Muziek: muziek iphone behouden met synchonisatie andere computer PeterVerhoeve Muziek, foto & video 4 16-10-10 20:28
In welke toestand na reset van alle gegevens ? mbraeke1 iPhone algemeen 4 02-07-09 17:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:46.