Kan sinds iOS 7 geen muziek meer synchroniseren tussen PC en iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jvwensen Okay, maar je weet nu hoe je de muziek op je iPhone kan krijgen. Misschien nu een reservekopie terugzetten en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat durf ik niet meer, ik kom nergens meer aan!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja, had ik ook al geprobeerd. Ik kan tot maximaal 256 kbps gaan, maar helaas ook zonder succes. Het synchronisatie teken slaat na 10 seconden uit op de iPhone. Ik heb het idee dat er ergens een timeout komt op de iTunes synchronisatie. Echter geen idee of en waar je die zou kunnen vergroten. Mogelijk dat dan de synchronisatie wel door loopt!?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gun het de tijd. Laat m desnoods een hele nacht synchroniseren. Kan geen kwaad |
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde probleem, alles geprobeerd leeggehaald gesynchroniseert maar niets werkt. Foto's eindelijk er op gekregen door constant te synchroniseren. Muziek annuleert itunes gewoon. wil graag mijn muziek op mijn iphone zetten, maar het werkt niet meer. Geen enkel nummer komt er op en synchroniseren werkt niet. Wie heeft er inmiddels een oplossing.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Op de forums van Apple regent het van de reacties van mensen met deze klacht maar er wordt niks aan gedaan. Als je een half uurtje neemt om door dat topic te gaan, kan je zien dat er wel zo'n 50 verschillende oplossingen zijn voor het probleem, de één helpt wel, de ander niet. Nieuwe afspeellijst maken met ALLE muziek en alleen deze playlist selecteren bij het synchroniseren, al je muziek via iCloud synchroniseren, iDevice herstellen, converteren naar 128kbps, eerst zonder muziek aangevinkt synchroniseren, dan opnieuw maar mét muziek. Er zijn nog veel meer oplossingen. Als je dadelijk nieuwe muziek hebt, loop je weer tegen dezelfde probleem aan. Het enige wat duidelijk is, is dat het enkel een probleem is voor iOS 7. Onbegripelijk dat hier zo weinig aandacht is besteed, ook door sites als deze - als je een iPod gekocht hebt en je geen muziek erop kan zetten - dat kan toch gewoon niet? Overigens, de laatste oplossing volgens een reactie in de Apple thread: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij lostte het probleem zich zo op: iCloud back up uitzetten en dus backupen 'op deze computer' aanzetten. Dan twee keer synchen. Zo lostte het probleem zich voor mij op en kon ik mijn iPhone5s eindelijk legen van muziek.
|
|
|||
|
|||
heb Apple gebeld ivm dit probleem.
Heb iphone 4s met ios7.0.6 Laatste itunes ook geinstaleerd. oplossing was zijbalk openen zodat je links alles te zien kreeg. Toen ik deed (was ondertussen aan het synchen) startte automatisch de synch met muziek. Toen alles afgehaald zonder probleem en weer muziek geinstaleerd op Iphone. Voor mij probleem opgelost |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen muziek synchroniseren op iphone 5 | clara | iPhone algemeen | 3 | 28-03-13 19:18 |
Iphone 4 kan sinds kort geen Wi-Fi meer ontvangen | xl3igplayer | Wi-Fi | 8 | 25-06-12 23:18 |
Na update iTunes 10.6 kan ik geen muziek meer synchroniseren met mijn iPhone 4s | jwh | iTunes | 9 | 16-04-12 22:14 |
iPhone: kan na update en jb geen muziek meer synchroniseren | cwsmdb | Jailbreak | 1 | 19-02-11 12:00 |
|
|