virus om mijn Iphone 5S ios7.02 ??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik safari open en naar favorieten ga staat daar 14370 x dezelfde link naar een website ( BPM alcatech ) . Als ik daarheen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
virus om mijn Iphone 5S ios7.02 ???
Wanneer ik safari open en naar favorieten ga staat daar 14370 x dezelfde link naar een website ( BPM alcatech ) . Als ik daarheen ga hangt de Iphone vast in Safari ( traag natuurlijk ) . ik kan in instellingen wel favorieten omzeilen zodat safari wel werkt , maar ik kan die 14370 links niet verwijderen tenzij 1 per 1 , maar dat is onbegonnen werk. iemand enig ervaring hiermee ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen ervaring mee. Misschien iets dat op de iPhone terecht gekomen is met een backup. Misschien een backup met jailbreak restanten? Een virus is het in elk geval niet.
|
|
||||
|
||||
Kunnen ze via iCloud bookmark sync van een besmette Mac/PC op je iOS apparaat zijn beland?
|
||||
|
||||
Goede kans van wel. Dan kun je ze ook op de computer verwijderen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na de update naar iOS7 van mijn iPad kan ik niet meer de apps verwijderen" | WillemAntoon | iPad Apps | 4 | 01-10-13 18:41 |
Mijn iphone5 bewaard Wi-Fi wachtwoord niet meer na update van ios6 naar ios7 | Sleema | iPhone algemeen | 0 | 28-09-13 19:07 |
Mijn iphone wil niet opstarten na uploaden ios7 | HennieKleiborn | iPad algemeen | 0 | 26-09-13 17:59 |
iOS7 sloopt mijn iPhone 4S | EJSmit | iPhone algemeen | 25 | 20-09-13 10:25 |
Virus op iPhone 5? | borgqueenx | iPhone algemeen | 10 | 23-09-12 00:43 |
|
|