Iphone 5 verbind niet met Itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik moet herstel modus inschakelen omdat ik vanochtend wakker werd met de melding activering vereist. Het probleem is dat mijn iphone als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 verbind niet met Itunes
Beste mensen,
Ik moet herstel modus inschakelen omdat ik vanochtend wakker werd met de melding activering vereist. Het probleem is dat mijn iphone als ik m aan de USB kabel leg, wel oplaad maar voor de rest niet word herkend door itunes of mijn pc zelf (Heb een macbook pro mac osx 10.7.5). Ik kan dus op dit moment helemaal niets met mijn Iphone 5. Kan iemand me hierbij helpen? Groetjes Jochem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ram-kopen.html |
|
|||
|
|||
Ja klopt maar, hoe kan het dat mijn Iphone niet wordt herkend door Itunes of mijn macbook maar vervolgens wel oplaad aan dezelfde usb kabel?
|
|
|||
|
|||
Herkennen door iTunes en opladen zijn twee totaal verschillende dingen. Ben je zeker dat je iTunes 11.1.1 gebruikt?
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb de nieuwste iTunes gedownload, zelfs al een keer helemaal opnieuw geinstalleerd. Maar het mag allemaal niet baten. Enig idee waarom de telefoon niet kan worden herkend?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zet het ding in DFU mode en probeer nogmaals te herstellen zoals ik het beschreven heb. |
|
|||
|
|||
Ik probeer het nog een paar keer. Voor mij is het heel moeilijk of in DFU mode te komen omdat mijn power button ook nog eens een beetje kapot is. Wat een drama allemaal maar blijf het maar ff proberen dan.
Bedankt in ieder geval voor je hulp! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En gebruik ook een originele kabel
|
|
|||
|
|||
Ik heb een originele kabel. Maar nog steeds krijg ik het niet voor elkaar. Helaas.
|
|
|||
|
|||
klinkt mij bekend in de oren - op iTunes zie ik wel alle apps op de telefoon staan maar ik kom steeds niet verder in opstarten telefoon dan "verbind met iTunes". Als ik dan, met of zonder DFU, reservekopie terugplaats schiet hij weer in dezelfde stand. Heb iTunes ook al opnieuw geinstalleerd. Iemand een idee?
|
Labels |
activering, herstel modus, itunes probleem, opladen oplaadprobleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad reageert niet krijg een verbind met itunes teken | tanleonie | iPad algemeen | 1 | 14-03-13 09:56 |
iPad is geblokkeerd -verbind met iTunes maar computer herkent niet meer! | olmez | iPad algemeen | 6 | 14-07-12 19:44 |
Iphone is geblokkeerd, verbind met itunes | MarkHeessels | iTunes | 5 | 29-05-12 20:35 |
iPhone 3GS: Iphone 3gs firmware 4.2.1. vast in verbind met iTunes scherm | iphonized | Unlock | 5 | 20-01-11 20:39 |
Verbind met iTunes? | JohnnyGui | iPhone Apps | 3 | 24-04-09 17:16 |
|
|