Icoon blijft ingedrukt staan in het scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sommige icoontjes blijven ingedrukt staan in het scherm. Ze blijven donker. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icoon blijft ingedrukt staan in het scherm
Hallo,
Sommige icoontjes blijven ingedrukt staan in het scherm. Ze blijven donker. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even een hard reset uitvoeren
|
|
|||
|
|||
Met een hard reset bedoel je: home button en aan/uit-knop inhouden? Dit heb ik vaak gedaan, maar helpt niet.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook wel is, maar alles blijft dan wel normaal werken.
|
|
|||
|
|||
Dat klopt, maar gaat het wel weer over dan?
|
|
|||
|
|||
normaal gesproken wel. Ik heb dit ook wel eens, maar meestal een keer opnieuw opstarten of een harde reset lost het wel op.
Heb je nog een vrij recente reservekopie? Wellicht dat je anders even je iPhone moet herstellen met de laatste reservekopie terugzetten. Ik denk dat het dan wel opgelost is. |
|
|||
|
|||
Probeer even een harde reset of een keer opnieuw opstarten.
Als dan alle icoontjes normaal zijn even aan itunes hangen en een reservekopie maken. Dan zou ik hem herstellen als nieuwe iphone en dan krijg je de standaard apps te zien. Dan kan je even testen of ze het nu wel normaal doen, is dat zo dan kan je je reservekopie terug zetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 4 blijft op zwart scherm staan | jillie | iPad algemeen | 1 | 13-06-13 22:40 |
Iphone blijft op het apple logo staan | SaCreficed | iPhone algemeen | 3 | 18-01-12 10:32 |
App blijft op download scherm staan | joostvdheijden | iPhone Apps | 4 | 12-03-11 23:15 |
Home knop blijft ingedrukt | woe88 | iPhone algemeen | 4 | 11-01-09 10:01 |
iphone blijft op aplle icoon staan na reset | ronin | Unlock [archief] | 12 | 19-01-08 20:24 |
|
|